بازدید 6714

تداوم جوان‌گرايي و چابک‌سازي در بيمه سرمد

کد خبر: ۸۲۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 07 August 2018

با وجود اينکه بدنه مديريتي صنعت بيمه کشور از ميانگين سني بالايي برخودار است، اما شرکت بيمه سرمد با ميدان دادن به جوانان متخصص در صنعت بيمه، خود را بيمه کرده و طي چند ماه گذشته، با مدیریت مناسب ریسک و همکاری با مجموعه‌های بزرگ، افزایش جذب پرتفوی 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به کارنامه خود اضافه کرد.

به گزارش تابناک، حدود شش ماه بعد از اعتماد هيات مديره بيمه سرمد به دکتر مجتبي کاتب عضو جوان هيات مديره به عنوان سکاندار اين شرکت، حالا دومينوي جوان‌گرايي به معاونت فني اين بيمه رسيد. به اين ترتيب و با تفکيک معاونت فني بيمه سرمد به دو بخش تخصصي، اکبر رواقي به عنوان معاونت فني اشخاص و مجيد حبيبي به عنوان معاونت فني اموال منصوب شدند.

ضمنا آقای فرزین کریمی که دارای سوابق متعددی در صنعت بیمه و شرکت هایی چون آسیا و تجارت نو را دارند به عنوان قایم مقام مدیرعامل منصوب گردیدند.

دکتر کاتب نايب رئيس هيات مديره و سرپرست بيمه سرمد، با اشاره به اينکه هر سه اين افراد جوانان متخصص و متعهد انتخاب شده اند و معاونین فنی از متخصصان شرکت انتخاب شده‌اند، از برنامه‌ريزي براي چابک‌سازي و استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي در نمودار جديد سازماني بيمه سرمد، با هدف سرعت عمل بيشتر و ارائه خدمات بهتر خبر داد.

رويکردي که در انتصابات اخير مديران استاني بيمه سرمد هم به خوبي ديده مي‌شود و علاوه بر رشد شاخص‌هاي مالي در ماه‌هاي اخير، باعث افزايش اعتماد به نفس و ايجاد انگيزه در بين اعضاي خانواده بيمه سرمد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار