بازدید 3775

ورود ملی پوش ایران به جمع هزار تنیسوربرترجهان

شاهین خالدان در رده سنی بزرگسالان با 287 پله صعود به جایگاه 888 دنیا رسید. در این رده بندی رافائل نادال از اسپانیا در صدر ایستاد، راجر فدرر از سوئیس دوم است، زورف از آلمان، دل پوترو از آرژانتین و کوین اندرسون از آفریقای جنوبی عناوین سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۲۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 31 July 2018

ملی پوش تنیس ایران توانست با درخشش در گرجستان به جمع هزار تنیس باز برتر جهان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در پی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی فیوچرز در گرجستان، شاهین خالدان عنوان نایب قهرمانی را به عنوان نخستین ایرانی در تاریخ این رشته و در رده سنی بزرگسالان کسب کرد و با برگزاری مسابقات بین المللی جوانان در ارمنستان نیز سینا مقیمی تنیسور جوان کشورمان با غلبه بر تمامی حریفان خود به عنوان تنها ایرانی در خارج از ایران صاحب عنوان قهرمانی شد.

در پی کسب این عناوین و با اعلام فدراسیون جهانی تنیس، شاهین خالدان در رده سنی بزرگسالان با 287 پله صعود به جایگاه 888 دنیا رسید. در این رده بندی رافائل نادال از اسپانیا در صدر ایستاد، راجر فدرر از سوئیس دوم است، زورف از آلمان، دل پوترو از آرژانتین و کوین اندرسون از آفریقای جنوبی عناوین سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در بخش جوانان نیز سینا مقیمی از ایران با 107 پله صعود به رتبه 484 جوانان جهان رسید تا در جایگاهی بهتر از گذشته قرار گیرد. در این رده نیز تنیسورهایی از چین تایپه، آرژانتین، آمریکا، کلمبیا و فرانسه عناوین نخست تا پنجم را کسب کرد.

ورود ملی پوش ایران به جمع هزار تنیسوربرترجهان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل