بازدید 2124

میانگین تاخیر پرواز زائران حج حدود ۱۵ دقیقه بوده است

کد خبر: ۸۲۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 30 July 2018

معاون ستاد مدینه منوره گفت: زائران تاکنون با ۸۵ پرواز وارد مدینه شده اند و میانگین تاخیر پرواز‌ها حدود ۱۵ دقیقه بوده است.

به گزارش میزان، جواد شاد گفت: حدود ۹۰۰۰ زائر در ۱۳ هتل مدینه مستقر هستند و حدود ۱۲۰۰۰ نفر نیز تا امروز شهر پیامبر را ترک کرده و به مکه مشرف شده اند.

جواد شاد با بیان اینکه ۲۳ هتل برای زائران مدینه بعد در نظر آماده و تجهیز شده است افزود: در مقایسه با حج ۹۶ وضعیت اسکان زائران در حج امسال بهتر شده و هتل‌ها بیشتر نزدیک حرم نبوی است تا زائران برای رفتن به زیارت دچار زحمت نشوند.

وی درباره وضعیت تغذیه حجاج هم گفت: بحمدالله وضعیت پذیرایی از زائران مطلوب‌تر از پارسال است و مواد اولیه وعده‌های صبحانه ناهار و شام از بهترین مواد تهیه می‌شود.

شاد درباره نحوه پخت و توزیع غذا بین زائران هم گفت: دو وعده ناهار وشام بدست آشپز‌های خبره ایرانی در آشپزخانه مرکزی مدینه طبخ و در اسرع وقت در هتل‌ها توزیع می‌شود.

معاون ستاد مدینه در ادامه درباره وضعیت پرواز‌ها به شهر پیامبرهم گفت: زائران تاکنون با ۸۵ پرواز وارد مدینه شده اند و میانگین تاخیر پرواز‌ها حدود ۱۵ دقیقه بوده است.

جواد شاد در ادامه به خدمات پزشکی در مدینه هم اشاره کرد و گفت: چهار درمانگاه بصورت ۲۴ ساعته درخدمت زائران است و تاکنون مورد خاصی درباره روند درمانی حجاج گزارش نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر