بازدید 6112

امتیازاتی که اتحادیه اروپا برای جلوگیری از جنگ تجاری به ترامپ داد: خرید سویا و گاز مایع بیشتر

به نظر می رسد ژان کلود یونکر، رئیس کمسیون اتحادیه اروپا، برای جلوگیری از جنگ تجاری با آمریکا، چندین امتیاز به دونالد ترامپ واگذار کرده است، از جمله خرید سویا و گاز مایع بیشتر از آمریکا.
کد خبر: ۸۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 26 July 2018

امتیازاتی که اتحادیه اروپا برای جلوگیری از جنگ تجاری به ترامپ داد: خرید سویا و گاز مایع بیشتربه نظر می رسد ژان کلود یونکر، رئیس کمسیون اتحادیه اروپا، برای جلوگیری از جنگ تجاری با آمریکا، چندین امتیاز به دونالد ترامپ واگذار کرده است، از جمله خرید سویا و گاز مایع بیشتر از آمریکا.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، یونکر روز چهارشنبه از واشنگتن دیدار کرد تا در رابطه با مسائل تجاری با دونالد ترامپ، که بر روابط تجاری متقابل با اتحادیه اروپا اصرار دارد، صحبت کند.

یونکر در روز چهارشنبه در کاخ سفید گفت: "من برای انجام معامله به اینجا آمدم و امروز معامله کردیم."

او تأیید کرد که اتحادیه اروپا پایانه های بیشتری را برای وارد کردن گاز طبیعی مایع (LNG) از ایالات متحده خواهد ساخت. برخلاف گاز طبیعی که در حال حاضر از روسیه به اروپا تحویل داده می شود، گاز طبیعی مایع باید توسط کشتی به تاسیسات تخصصی ارسال شود.

امتیازاتی که اتحادیه اروپا برای جلوگیری از جنگ تجاری به ترامپ داد: خرید سویا و گاز مایع بیشتر

ترامپ اعلام کرد که اتحادیه اروپا از ایالات متحده دانه سویا "خیلی بیشتری" خریداری خواهد کرد و بروکسل و واشنگتن برای حذف تعرفه ها، موانع و یارانه های "کالاهای صنعتی غیر خودرویی" تلاش خواهند کرد.

واشنگتن در یک ژوئن با اشاره به زمینه های امنیت ملی تعرفه هایی را بر روی واردات فولاد و آلومینیوم از اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک وضع کرد و ترامپ تهدید کرده بود که این تعرفه ها را بر خودرو ها و قطعات خودرویی وارداتی از اتحادیه اروپا گسترش می دهد.

در واکنش به تعرفه های فلزات ایالات متحده، اتحادیه اروپا قبلا بر واردات کالاهای آمریکایی به ارزش ۲.۸ میلیارد یورو (۳.۳ میلیارد دلار)، از جمله مشروبات الکلی و موتور سیکلت هایی که تولید برخی از حوزه هایی است که در انتخابات از ترامپ حمایت می کردند، وضع کرده است.

ترامپ بعد از توافق روز چهارشنبه اعلام کرد که: "ما بر علیه روح اين توافق اقدامی نخواهيم کرد مگر اينکه یکی از طرفين مذاکرات را متوقف سازد". او افزود که گام بعدي، برداشتن تعرفه های آمريکا براي آلومينيوم و فولاد و همچنين تعرفه های متقابلی که اتحاديه اروپا به دنبال آن وضع کرد، است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل