بازدید 3095

فروش شیشه در فلافلی

کد خبر: ۸۱۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 26 July 2018

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه از دستگیری مالک یک مغازه فلافل فروشی که در این پوشش اقدام به توزیع مواد مخدر شیشه کرده بود، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ محمود مالمی، در این باره گفت: درپی دریافت شکایت‌های ارائه شده از سوی برخی از شهروندان و ساکنان محدوده چهارراه میثم درباره توزیع مواد مخدر در یک مغازه ساندویچی رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه صحت اظهارات شکات مورد تایید قرار گرفت، تصریح کرد: پس از چند شبانه‌روز تحقیقات و تعقیب و مراقبت نامحسوس، مشخص شد که مالک این مغازه در پوشش فروش فلافل اقدام به توزیع مواد مخدر کرده است که در ادامه با اخذ مجوز از مقام قضائی تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه با اشاره به عملیات ماموران در این محل گفت: در این عملیات ضربتی، مالک مغازه ساندویچی و شاگردش به اتهام توزیع مواد مخدر بازداشت و در بازرسی از محل نیز 117 گرم شیشه که در پشت یخچال جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

مالمیر با بیان اینکه مالک مغازه در کلانتری خود را به بی‌اطلاعی زده بود، افزود: این فرد در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کرد.

همچنین شاگرد این فرد نیز به همدستی با وی اقرار کرد.به گفته رئیس کلانتری 121 سلیمانیه، هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار