بازدید 44885

فروش اینترنتی گروه بهمن؛ به نام مردم، به کام عده‌ای خاص

در دوم مرداد 1397 بود که گروه بهمن طی اطلاعیه ای اعلام نمود، فروش اینترنتی خودروی مزدا 3 در سوم مرداد ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد. بررسی ها نشان می دهد، قصه فروش اینترنتی خودرو، این بار در گروه بهمن تکرار شده است و گویا تنها عده ای خاص از این فروش منتفع شده اند.
کد خبر: ۸۱۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 25 July 2018

قصه تکراری فروش اینترنتی خودرو این بار در گروه بهمن؛ اعلام عمومی اما به کام عده ای خاصدر دوم مرداد 1397 بود که گروه بهمن طی اطلاعیه ای اعلام نمود، فروش اینترنتی خودروی مزدا 3 در سوم مرداد ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد. بررسی ها نشان می دهد، قصه فروش اینترنتی خودرو، این بار در گروه بهمن تکرار شده است و گویا تنها عده ای خاص از این فروش منتفع شده اند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ هرازچندگاه شرکت های خودرویی اقدام به فروش اینترنتی برخی محصولات خود می کنند؛ اما همواره در این فروش های اینترنتی یک قصه تکرار شده است. هنگامی که در تاریخ و ساعت اعلام شده به سایت فروش سری بزنید، قطعاً با پیغام خارج شدن سایت از دسترس رو به رو خواهید شد؛ موضوعی که تکراری است و نشان می دهد، گویا این نوع فروش ها اطلاع رسانی عمومی می شوند، ولی عملاً به کام عده ای خاص هست و تنها طیف خاصی قادر به خرید خودروهای اینترنتی هستند.

به تازگی و در دوم مرداد 1397 شرکت بهمن موتور اعلام کرد، در سوم مرداد 1397 رأس ساعت 9 اقدام به فروش اینترنتی مزدا 3 خواهد نمود. در این آگهی آمده بود که قیمت مزدا 3 معمولی 142 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت مزدا 3 با سرویس یک ساله رایگان 149 میلیون و 470 هزار تومان است. زمان تحویل خودروها سی روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل مدارک اعلام شده بود. هر کد ملی قابلیت ثبت نام یک دستگاه را داشت.

گفته می شود، قیمت مزدا ۳ در بازار آزاد حدود ۱۰۰ میلیون تومان بالاتر از قیمت فروش اینترنتی است!

قصه تکراری فروش اینترنتی خودرو این بار در گروه بهمن؛ اعلام عمومی اما به کام عده ای خاص

سوم مرداد 1397 ساعت 9 صبح فرا رسید و وقتی به سایت گروه بهمن جهت خرید اینترنتی مزدا 3 مراجعه کردیم با پیغام سایت از دسترس خارج است مواجه شدیم. این موضوع در دقایق بعدی و در مراحل بعدی فروش نیز تکرار شد و تا زمان نوشتن این مطلب که مرحله پنجم فروش اعلام شد، داستان از دسترس خارج بودن سایت ادامه داشت.

قصه تکراری فروش اینترنتی خودرو این بار در گروه بهمن؛ اعلام عمومی اما به کام عده ای خاص

همان گونه که عنوان شد، قصه فروش اینترنتی خودرو، قصه ای تکراری است و همواره اطلاع رسانی عمومی انجام می شود اما در روز فروش اینترنتی مردم عادی با پیغام از دسترس خارج شدن سایت مواجه می شوند و تنها عده خاصی از این فروش بهره می برند. احتمالاً گام بعدی گروه بهمن نیز این خواهد بود که اطلاعیه ای صادر خواهد کرد و از عموم مردم به دلیل خارج شدن سایت از دسترس عذرخواهی و اعلام خواهد کرد که این خارج شدن سایت از دسترس، به دلیل استقبال گسترده از این فروش اینترنتی و تعداد مراجعات بالا به سایت صورت گرفته است.

با توجه به اختلاف قیمت 100 میلیون تومانی فروش اینترنتی مزدا 3 با بازار آزاد، شائبه فساد در این نوع فروش های اینترنتی وجود دارد و به همین منظور پیشنهاد می شود این فروش های اینترنتی توسط مراکز بی طرف که مورد قبول مردم هستند و زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری کافی برای انجام این کار دارند، صورت گیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۱۶۳
با اعصاب و روان مردم بازی نکنید ...
بعد از 2 ساعت تا پرداخت بانکی با 1000 بدبختی رسیدم اما به سایت بانک منتقل نشد ...
لینک هم موجوده ... فقط به من بگید چطوری از بهمن خودرو و دلالان و سایر متولیان که نظارتی بر قیمت بالا و توزیع نادرست محصول ، ندارند و ماشین به دست مصرف کننده واقعی نمیرسه میشه شکایت کرد ؟
وکلا و قضات و مدعی العموم کجان پس ؟ به کی شکایت ببریم از این ظلم ...

منتشر کن تابناک ... :(
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
تا ساعت 3.5 10 تا پیام منتشر شده. بررسی دقیق پیام ها نشون می ده ملت با چند تا لپ تاپ و رایانه و احتمالا تو هر کدوم از اینها چند تا پنجره باز شده و در حال ریفرش داشتند سعی می کردند مزدا بخرند ولی چند نفر از اینها واقعا مصرف کننده هستند؟
مسئولین بی عرضه از یک سمت و مردم نمی دونم چی چی بگم از سوی دیگر عامل این وضعیت افتضاح تو مملکت هستند
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
آقای ناشناس عزیز منی که کل دارایی خودم و خواهرم رو جمع کردم خواستم ارزش ریالی داراییم نیاد پایین اسمم دلال نمیشه،اسمم میشه بدبختی که تو این وضعیت مسخره خواستم پولی رو که ۱۰ سال واسه جمع کردنش زحمت کشیدم رو ۶ ماهه به باد ندم!!! شما اگر راه بهتری سراغ داری بسم الله بفرمایین ما هم استفاده کنیم.
محمود س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
سلام. من از ساعت نه شروع کردم با لپ تاپ و موبایل و حدود ۱۰ و نیم موفق شدم وارد سایت شوم. تمام اطلاعات را وارد کردم . ولی
‌ موفق نشدم وارد درگاه بانک شوم. ظاهرا ورود به ورگاه بانک توسط گروه بهمن بسته شده بود. از تعزیرات و قوه قضایه خواهشمندم که به این تخلف آشکار رسیدگی کنند. تشکر
اردوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
دوست عزیز
چند سالی از اولین بار که سایپا این بازی رو سر استپ وی در آورد میگذره. اون موقع تجربه نداشتیم و خواب بودیم. ولی الان بیدار شدیم و وقتمون رو پای نت تلف نمیکنیم. اما ظاهرا خیلیا خودشونو به خواب زدن و با هر وعده فروش اینترنتی، ساعت ها وقت و انرژیشونو پای سایت های شرکت های کلاهبردار خودرو ساز تلف میکنن. تا وقتی خودمونو به خواب زدیم انتظار تغییر رویه خودروسازها رو نداشته باشین
کمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
جالبه بهتون بگم من راس ساعت 9 داخل سایت بودم که ساعت 9:00:05 ثانیه گفت اتمام فروش مرحله ی اول.
به نظر شما این توهین به شعور مردم نیس؟
مرد واقعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
جنابی که میگی دارایی خودتو و خواهرتو که جمع کردی ارزش ریالیشو نیاوردی پایین اگه همه از استدلال شما استفاده نمیکردند وضع مملکت الان این نمیشد. من اندازه پول ده تا مزدا 3 دارایی ریالی داشتم ولی یه دونه دلار و ماشین نخریدم احتکار کنم میدونمم مسخرت میاد ولی به نیت خیر این کارو کردم و الانم به شکر خدا زندگیم خیلی برکت داره ولی تو که دنبال حفظ خودت به قیمت پا گذاشتن روی ناتوان تر ها هستی عزت و برکت از زندگیت رفته که الان داری دست و پا میزنی شندرغازتو حفظ کنی
از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ با ۵ تا لپتاب و تبلت و گوشی مراجعه کردیم به سایت منتهی ۱۵ ثانیه از دسترس خارج میشد و بعد میگفتن تموم شد!!!
این فروشها همه الکیه و عمرا کسی تونسته باشه ثبت نام کنه! فقط میخوان بگن که ما به قیمت کارخانه داریم میفروشیم و بعد ماشیناشونو میدن به آدمای خودشون که تو بازار ۱۰۰ تومن بالاتر بفروشن!
این فروشها هم همه برای سرپوش گذاری و جلوگیری از گیر دادنای وزارت صنعته و سازمانای بازرسیه!
واقعا متاسفم که مملکت افتاده دسته چند تا دلال و هر کاری میخوان میکنن و کسی هم جلودارشون نیست!
با سلام
دقیقا درست میگید بنده از ساعت ده دقیقه به نه صیح منتظر باز شدن بودم که دقیقا همین اتفاقی که شما گفتید افتاد. اما یک راه ساده برای از بین بردن این رانتها وجود داره و اونم اینکه شرکت هایی که می خوان فروش اینترنتی داشته باشند و از طرفی سر مردم رو کلاه بزارند مجبور باشند فروش اینترنتی شون رو توسط یک سازمان دولتی واسطه یا حداقل با نظارت شفاف نهاد های ذیصلاح نظارتی انجام بدند تا این مشکل به طور کلی بر طرف بشه.
بهترين كار براي فروش خودرو با توجه به وجود رانت و فساد در شركت هاي فروشنده اينه كه اول از همه متقاضيان بدون دريافت پول ثبت نام كنن بعد يك مركز بيطرف قرعه كشي كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
باز هم قرعه کشی ؟! عجب راه حلی دادی
بابا خجالتم خوب چیزیه والا.فساد و به بالاترین حد خودش رسوندن.من تو هر مرحلش با شش تا کامپیوتر و اینترنت پرسرعت نتونستم حتی یه دونه ثبت نام کنم ضمن اینکه همه ثبت نام ها تو 3 دقیقه تموم میشد!
خوب معلومه این فقط برای عده ای خاص تعبیه شده نه مردم عادی.لعنت بر فساد و باعث و بانیش
فروش کاملا دروغ بود و احتمالا از اطلاعات افراد خاصی که از قبل هماهنگ شده بود برای فروش استفاده شده. دست کم 3 مرحله برای باطل کردن سفارش در نظر گرفته بودند. و درواقع اگر به هر روشی موفق میشدید از یک مرحله عبور کنید در نهایت به صفحه ارسال سفارش به بانک برای پرداخت می رسید که در اینجا کاملا مشخص بود سفارش باید از یک فیلتر انسانی عبور می کرد و مشخص است که فقط اشخاصی که قبل مشخص بوده اند خودرو ها خریده اند تا در بازار آزاد بفروش برسانند.
قربون مرام مسوولین برم که هم کر شدند هم کور فقط زبونشون برای مردم درازززززه ....
خخخخخخخخخخخ حقتونه
بع محض اينكه ثانيه شمار ساعت ٩ رو كامل كرد سايت از دسترس خارج شد!
مردم رو فيلم كردند.
چه خبره تو این مملکت
بنده خدا ادرس خرید اینترنتی را به عده ای خاص میدهند جالب است نحوه اگهی دادن ایا کشور سازنده هم بهمین ترنیب اگهی داده وخدمات پس از فروش را زمان دار اعلام کرده یا اینکه اینجا صاحب ندارد وهر کس هر طور خواست قراداد ببندد وهر طور که مایل بود در قرارداد اعلام کندوخریدار هم مجبور است اگر خواست ماشین سوار شود به ساز انها برقصد در همان ژاپن ناز مشیری را میکشد ودیدگاه اورا برای خرید درنظر میگیرند واگر اینطور که اقایان اگهی دادند با کشور سازنده هماهنگ باشد معلوم میشود بیگانه ها هم دندانهای مارا شمردهاند خدا بخیر کند
با سلام

باز هم مردم بازی خوردند. باز هم یه عده ای (... رانت خوار، ....) به ریش همه دارن می خندند.
چرا در این اوضاع آشفته که سود نصیب یه عده خاص میشه اصلا فروشی باید اتفاق بیفته اونم این مدلی .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
خو برای اینکه در این اوضاع آشفته، یه سودی نصیب اون عده خاص بشه. چرا داره ؟
با سلام.
حالا از کجا معلوم گردانندگان آن مراکز بی طرف که پیشنهاد می دهید، دچار فساد نخواهند شد!!!
من از همون اول خیلی تلاش کردم بتونم یکی ثبت نام کنم، ولی در هر مرحله کمتر از یک دقیقه ظرفیت تکمیل می شد، یعنی کی دستش از من تندتره؟ مگه داریم مگه میشه!
فکر کنم همه دلالا تو همون گروه بهمن نشسته بودن، هر کدوم با تعداد مورد نظر از کد ملی ، همونجا از شبکه اینترنت داخلی واسه ثبت نام استفاده کردن، ما ملت هم سرکار. والا بخدا، مملکته یا دلال خونه.
آقا یکی پیگیری کنه حقوق مردمه. دستمون جایی بند نیس
فساد فساد فساد
مردمو کردین فقط دلال .
خودروها رو به اشخاص خاصی که مد نظر خودشان هست میفروشند و بعد این اشخاص خودروها رو در بازار به قیمت دلخواه آب میکنن.وزارت صنعت هم که کلا در همه موارد فشل هست و غده سرطانی همه جاشو گرفته.کلا انگار غیر از مسائل سیاسی هیچ حساسیتی در کشور وجود نداره.همه چیز مافیایی شده
این سیاه کاری ها تازگی نداره. همیشه تو این جامعه بوده کسی هم نمیتونه جلوش را بگیره چون....
برای چی مردم خسته و نامید از آینده هستن.
چون میبینن خودروسازها اطلاعیه عمومی میدن برای فروش بعد سایت از دسترس خارج میکنن و فقط نمایندگیها برای خودشون ثبت نام می کنند. اونوقت نهادهای نظارتی هم فقط نگاه میکنن و لبخند میزنن. این دیگه توهین آشکاره. همون اطلاعیه ندن و خودشون رانتشون استفاده کنن مردم راضی ترن
خودرو وانت رو برداشت میدونید چرا چون وقت نداره خودروی ارزون بسازه
اقا مملكت ايران را فساد فرا گرفته و فقط امام زمان ميتواند اين مملكت را نجات دهد
من هم از از قبل از ساعت ٩ صبح سعي كردم ولي نشد كه نشد داستان تكراري كسي هم به كسي نيست
فقط خواهش ميكنم خود رهبري كنترل را در دست بگيرند و مملكت را نجات دهند تا ديگر بهانه اي نباشد كه ارگانهاي زير نظر رهبري نگذاشتند
دقیقا همینطور بود
همش فیلم بود
ایران خودرو که فروش فوری نداره و سایپا هم که تیبا 2 رو داشت امروز اعلام کرد تمام شد ظاهرا بشدت کمبود قطعه دارن و بعید میدونم با این نرخ دلار دیگه بتونن خودرویی تولید کنن. مزدا که جای خود داره
مملکت ويرانتر از اين حرفهاست و همه جا رانت و انحصار و اختلاس و مناصب فاميلي و ... بيداد مي کند و اگر مردم اعتراض کنند خودشان آشوب ايجاد مي کنند و اعتراضات مردمي را آشوبگران مي نامند در حاليکه هيچ مرجع رسيدگي کننده اي به ظلمهايي که بر ملت مي رود وجود ندارد و مردم چاره اي جز اين نمي بييند که خودشان اقدام کنند.
هر ساعت اخباری از سر بریدن مردم با پنبه
خودروسازان خون ملت را به ناحق و ظالمانه می مکند
بله دقيقاهم بانظرشماموافقم ثبت نام اينترنتي جلوي فسادرامي گيره ولي به شرطي كه يك مركزبي طرف اين كار را انجام بده
تا بوده این بوده بحث تازه ای نیستش،به اسم مردم عادی به کام سرمایه دارها و مافیاهای رانتی
دیدن فساد برای مردم ایران به یک رویداد همیشگی و روزانه تبدیل شده.... وا انسانا
لطفا سازمان حمایت از مصرف کننده به این موضوع ورود کند و اطلاعات زمان ورود و خروج و هویت افرادی را که ثبت نام کرده اند بررسی کند تا معلوم شود چرا افراد معمولی نمیتوانند ثبت نام کنند.
ضمن سپاس از تابناک
چرا بررسی نمی کنن چه کسایی خرید انجام داده اند؟؟؟
بررسی آی پی کامپیوتر ها یی که خرید از آنها انجام شده همه موضوع را روشن می کنه.
لعنت خدا بر هر چی دزد و دروغگوه . . .
سلام دقیقا درست است بنام مردم به کام خواص بنده از ساعت 9 صبح تا 11 صبح با اینترنت پر سرعت سر کار بودم بعد از کلی تلاش وارد ثبت نام شدم تکمیل که می شد پیام ظرفیت تکمیل ظاهر میشد دو باره بعد کلی تلاش و ورود دو باره به مرحله پرداخت رسیدم پیام قبل از شما تکمیل شد ظاهر شد وااقعا حالا معنی مهندسی کردن سایت را خوب یاد گرفتم از ماست که بر ماست
بنا م خدا اعمال قانون مانند در خواست از سازمان بازرسی کل کشور جهت رسیدگی به سایت این شرکت و اخذ امار ثبت نام کنندگان واقعی - رسیدگی به علت قطعی مکرر سایت تمام شرکتهای خودرویی و بر ملا کردن دست های پشت پرده بهترین خدمت به عموم افراد و حفظ حقوق مصرف کنندگان واقعی است در غیر اینصورت همچنان سایه شوم دلالان و سود جویان مسقر در این شرکتها باقی خواهد ماند
کاملا با متن نگارش شده موافقم
سلام
با عرض سلام
کلا سایت باز نمیشد
فقط پیغام خطا میداد یا اینکه نیم ساعت دیگه مراجعه کنید
واقعا شعور مردم را چی فرض کرردن
با تشکر
من کافی نت دارم هفت نفر همزمان پشت سیتمها بودند برای خرید هیچ کدومشون نتونستن بخرن بعد از 2 ساعت فقط پول کافی نت از جیبشون رفت
پس از 14 سال كار كردن قصد خريد آپارتمان داشتيم كه قيمتها دو برابر و فزاينده شد، رفتيم خودرو مزدا بخريم كه اونم نشد
ساعت 9 سايت در دسترس نبود و بعد از 2 دقيقه نوشت تكميل ظرفيت مرحله اول(خنده دار) مرحله بعد يك ربع بعد-- اين پروسه هر يك ربع يكبار تا ساعت حدود 11 تكرار شد و در نهايت نوشت پايان فروش

نكته قابل تامل سايتي كه از دسترس خارجه و پيغام خطا ميده چطوري در چند مرحله فروش و تكميل ظرفيت داره
گروه خودرو سازي بهمن ، مسخره خودتون هستيد.
دروغ بسه
نفروشين اصلا، به نام ما به كام خودتون رفقاتون و نمايندگي هاي نورچشمي تون
خجالت بكشيد و بترسيد از روزي كه....
۸۰ دونه بود
یک مویز و چهل قلندر
هزاران یا شاید میلیون ها نفر-ساعت وقت تلف کردند و نتیجه اش نه تنها تاثیر روانی مثبت نبود که اثر روانی منفی داشت
بنده از ساعت 9 صبح وارد سایت شدم 5 ثانیه سایت قطع شد و پس از 6 ثانیه که وارد شدم نوشت مرحله اول ثبت نام به پایان رسید و این روند تا ساعت 10 که من اصرار به ثبت نام داشتم ادامه داشت . فیلم کاملش را هم با قید ثانیه توسط کامپیوتر گرفتم. فساد در مملکت ما سیستمی است و این تنها چیزی است که می تواند مملکت و نظام را ازبین ببرد.
جالبه با این درآمدهای کلان سود بسیار ناچیزی به سهامدارانش میدهد
متاسفانه تقریبا هیچ مصرف کننده ای موفق به ثبت نام نشد
واقعا که مردم را هالو گیر اورده اند و سرکار گذاشته اند. طبیعی هست که اگر چنین اختلافی باشد فقط عده ای خاص و نورچشمی اینها را خواهند نوشت. چرا دیگر اطلاعیه عمومی صادر میکنند که مردم را اذیت کنند. آنها در زمانی به مردم احتیاج دارند که خودرویی در کار نیست و پول احتیاج دارند . پول را میگیرند و مردم را برای خودرو سر میدوانند اخر سر هم با بدبختی باید به گرفتن همان پول اولیه بعد از ماهها انتظار باید خوشحال باشی. ای داد و بیداد از این مملکت بی حساب و کتاب ، بی قانون، بیعدالتی بیداد میکند خدایا خودت ترحمی بکن
متاسفم
شک نکنین که توش فساد و رانت بوده دیگه عادت کردیم به این دزدی ها تو روز روشن واقعا شرم آوره برای مملکت اسلامی ، اخه کجای دنیا اینجوری ، بخدا خسته شدیم جوونیم رو از بین بردن با این بی تدبیری ها و بی کفایتی ها
اگر دولت و قوه قضائیه یکبار این نوع کلاه برداران را مجازات و نقره داغ کند دیگر کسی و یا گروهی هوس این نوع زرنگی ها را نمیکند
مشتریان گرامی؛ با تشکر از استقبال شما، فروش فوری مزدا۳ به پایان رسید.
خداوند لعنت کند آنهائیکه با اینگونه باز کردن سایت فروش مردم را سرکار میزارند .با هزار رحمت تو سایت میری و با هزاران مشقت انتخاب میکنی و در انتها که میخواهی پرداخت کنید این پیام میاید
کاربر گرامي
باقیمانده ظرفیت بخشنامه فروش انتخابی، احتمالا از سوی سایر کاربرانی که هم اکنون در صف بانک هستند، خریداری خواهد شد. پیشنهاد می شود بخشنامه فروش دیگری را انتخاب نمایید. (360)
خداوکیلی اگر من کاره ای بودم مسئولین این شرکت را جلو گروه بهمن دار میزدم تا عبرت سایرین شوند که اینگونه مردم را سرکار نزارند و همه خودرو را گروه خودشان ثبت نام سپس با قیمت آنچنانی به ما میفروشند و در این مملکت هم دادرسی نیست
هر نهاد و یا ارگان نظارتی و اجرایی در کشور بتونه بر مافیای دخانیات - مافیای خودرو - مافیای مسکن- مافیای سکه و ارز و مافیای دارو و مافیای الی ماشاالله غلبه کنه
بنده رسما اسم خود را از سیامک به ... تغییر میدهم ( بصورت رسمی در اداره ثبت احوال)
حرفهای مفتتان تمامی ندارد.
که چی؟؟؟؟؟
مسخره گرفتید ملتو
مردم را مسخره کرده اند بنده ساعت 9 میخواستم وارد سایت ثبت نام شوم 9 و یک دقیقه سایت بسته شد و نوشت ثبت نام تمام شد . معلوم است که خودشان دستشان در کار است بیخود مردم را سر کار گذاشته اند خدا لعنتشان کند
بسیار درست می فرمایید . سایت حتی برای ثانیه ای هم باز شد تا ثبت نام بشه انجام داد. بعدش هم میان و با پررویی تمام می گن متقاضی زیاد بود و ترافیک سایت بود و ازاین حرفهای صدمن یه غاز. به نظر من اگر هم به قول خودشون مردم می خرن حالا باید ثابت بشه که این ها عضو جامعه بزرگ گروه بهمن نیستن!!
واقعا خیانت به این مردم همیشه در صحنه تا به کی؟!
با سلام
اینجانب از ثانیه های آغازین تا لحظه ی آخر ثبت نام پیگیر این قضیه بودم و هربار با خطای مشابه مواج می شدم. امیدوارم زد و بندی در این فروشها نباشد و شائبه ی همدستی مسئولین با ویژه خواران صحت نداشته باشد. در دنیای اطلاعات امروز بسیار ساده انگارانه هست که نتوان مشخص کرد این تعداد خودرو توسط چه کسی خریداری شده است. با بررسی IP هایی که ثبت نام از طریق آن انجام شده می توان خریداران!! را شناسایی کرد.
خارج از گروه بهمن قادر به ثبت نام مرم نیستند ولی از داخل گروه بهمن سایت با زحمت ثبت نام می کند. یعنی ؟؟؟؟؟؟ این هم یک نوع دزدی است.
اینو گذاشته بودند تا مثلا آثار روانی بازار ارز و سکه کم بشود!
من راس ساعت 9 توسایت بودم ظرف 30 ثانیه تا مرحله پرداخت رفتم، 20 ثانیه تو مرحله پرداخت چرخید پیغام داد ظرفیت تکمیل شده!یعنی کمتر از 1 دقیقه!نمیدونم چه لزومی به اعلام فروش هست. اصلا مگر کسی پیگیری میکنه از این شرکت که چرا ماشین رو نمیفروشی؟هیچ نظارتی که نیست، لااقل مردم رو سر کار نزارین.
هرجی هست مقصر خود ما مردم ایران هستیم میوه میشه کیلویی ۲۰ تومان میخریم ماشین ۱۰۰ میلیونی میشه ۲۰۰ میخریم و و و بابا نخرید بخدا ارزون میشه
واقعاً سیستم فروششان شبیه جوک بود مثل فروش سیتروئن های سایپا...
کشور ایران زمین به لطف مسولان تبدیل شده به کشور دلالان و دلالی .........
فروش آغاز شد بشتابید
کی بشه که مثه ماجرای واردات غیرقانونی خودرو، ایناهم دستشون رو بشه.
سایت ساعت 9 کامل از دسترس خارج بود و ساعت 9:10 نوشت مرحله اول تموم شده و مرحله بعدی 9:15 شروع میشه، و باز 9:15 از دسترس خارج شد و باز نوشت مرحله سوم 9:30 شروع میشه و همین برنامه تا 10:45 ادامه داشت.
نکته دیگه ای که کمتر بهش توجه شده بحث فروش خودرو با دو قیمت هستش که قیمت پایه 142 و قیمت با یک سال خدمات رایگان 149 بود. سوال اینجاست که چه خدمات یک ساله ای قراره بدن که بخاطرش 7 تومن اضافه دارن میگیرن؟ چرا توی اطلاعیه فروش ذره ای در این مورد توضیح داده نشده که سرویس یک ساله شامل چی میشه؟ کاملا مشخصه که بهانه ای هست که اگرم فرار بود ماشین به کسی برسه با قیمت بالاتر بفروشن.
پیشنهاد می کنم حالا که دوره افشای لیست هاست، گروه بهمن لیست نفراتی که تونستن ثبت نام کنن رو منتشر کند.
شکی نیست که در این هرج و مرج و نبود نظارت تنها عده ای خاص و نمایشگاه داران و رانت بازان صاحب این خودروها میشوند و مقداری از رانت را نیز به عزیزانمان در گروه بهمن بابت خدمت رسانی تقدیم میکنند. لعنت بر این صنعت خودروسازی .
خودروسازی بهمن میاد اعلام میکنه "گروه خودروسازی بهمن در نظر دارد مرحله جدید فروش نقدی خودروی مزدا3 را با قیمت جدید ویژه مردادماه 97 آغاز نماید" وارد سایتش که میشی کلا هنگه و سایت فروشش از دسترس خارج میشه بعد یه ربع یه ربع اعلام میکنه مرحله (اول، دوم و ....) ثبت نام جدید یه ربع دیگه باز میشه و در آخر باز از دسترس خارجش میکنن و در نهایت میگه ضمن تشکر از خریداران محترم و فروش تمام شد
این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟ همگی کلاه بردار و دزد و رانت بگیر و حرومزاده ان. واقعا براشون متاسفم
در مرحله اول که ساعت 9 شروع شد، از ساعت 08:58 شروع به ورود به سیستم نمودم و دقیقاً هر ده ثانیه یکبار، عملیات ورود را انجام می دادم، به هیچ عنوان وارد سایت نشدم و صرفا موفق می شدم یوزر و پسورد را وارد کنم و بعد از 5 دقیقه!!! پیغام داد: ثبت نام به پایان رسید!!!!
در مرحله دوم هم که ساعت 09:15 شروع شد به همین صورت بود. در مرحله سوم که 09:30 بود، موفق به ورود به سایت شدم ولی هر رنگی را انتخاب می نمودم با پیغام ظرفیت رنگ مورد نظر تکمیل است و یا نوع دیگری از پیش خرید را انتخاب کنید مواجه می شدم!!!!! سرعت اینترنت مورد استفاده من هم 16 مگابایت بود! خلاصه آنکه حدود 40 دقیقه مورد یکی از بدترین توهین های زندگیم قرار گرفتم و توسط مشتی رانت خوار و دشمن ملت، دست انداخته شدم!!!
نمیدونم چرا اینجوری هستش. من تا لحظه اخر سایت باز نشد ولی وقتی هم باز شد هزار رقم ادا و اصول در اورد و نهایتا از سایت انداختم بیرون. واقعا فکر میکنم همش الکی بود و سرکار بودیم.
واقعا شرم آوره هیچ نظارتی هم نمیشه صد بار امتحان شد تا مرحله رداخت می رفت ولی همونجا تموم میشد.
من با سه نفرديگه با اينترنت سرعت نامحدودازساعت ٩صبح واردسايت بهمن شديم ولي درهمون ثانيه اول اعلام شدمرحله اول تكميل شدوتا ساعت ١٠.٤٥ مرتبا شيفت تايم ميداداما درهمه مراحل بعدي هم اعلام مي شدظرفيت تكميل شد نمش حقه بازي ودروغ بودبراي افزايش قيمت مزدا در بازار اينها همان دزدان اختلاس گرمد بنوعي ديگر واينكاررا هم حتما با فشاروزارت اختلاس گر انجام داده اند
كي ميخواد جلوي اين معافياي خودرو هاي وطني رو بگيره!!!!!
اونايي كه از تحويل خودرو هاي ثبت نامي داخلي شركت هاي ايران خودرو و سايپا و...به بهانه كمبود قطعات جلو گيري ميكنن تا قيمت خودرو بالا بره و محصولاتشون رو با واسطه هاشون تو بازار ازاد به چند برابر قيمت ميفروشن
مگه اين معافيا كم از جيب ملت خوردن -كم مردم سر كيسه كردن
شما يه سر به نمايندگي ها بزنين ميفهمين كه خودرو هاي ملت رو با 5 ماه تاخبر ندادن و لي كسي خودروي نقدي بخواد به چند برابر قيمت همون لحظه نمايندگي تحويل ميده چك در وجه شركت توليد كننده!!!!!!
خنده دارد نيست ملت رو احمق فرض كردن
وزير صنعت كه اينا رو ميبينه چرا چيزي نميگه
چرا پاركينگ هاي پر ماشينشون رو تحويل ملت نميدن
با سلام سایت فروش بهمن خودرو ازساعت 9 صبح هر 2 دقیقه اعلام میکرد ظرفیت مرحله اول ،دوم ..... تکمیل گردید و امکان ورود جهت ثبت نام غیر ممکن بود بجز برای خواص خودشون که قبلا هماهنگ کرده بودند . خدا بده برکت برای هر خودرو 100 میلیون وارد جیب خواص شد ،، به کی باید شکایت کرد ؟؟؟؟
به خدا از ساعت 8:40 دقيقه چشمامو دوختم به مانيتور و نزديك به صد بار رفرش مي كردم ولي هر بار سايت باز نميشد . ولله قسم دروغ ميگن به خدا دروغ ميگن خودشون توسط نمايندگيهاشون ثبت نا ميكنن و بعد از چند روز توي نمايندگي با قيمت دويست و سي ميليون مي فروشن .
دقیقا در 7 مرجله فروش انجام شد ( ظاهرا! والله و اعلم ) هرکدام بمدت 30 ثانیه و در همان حال سایت هم از دسترس خارج بود .
انصافا این نوع توهین به شعور مردم واقعا نوبره . به امید روزی که مافیای خودرو به خاک سیاه بنیشند و اضملاح تمام خودروسازان ایرانی را به چشم ببینیم .
واقعا مافيا در فروش خودرو هاي داخلي بيش از خودرو هاي خارجيه چون بيشتر مردم توان خريد خودروي وارداتي ندارن
اونوقت اين شركت هاي توليدي با ايجاد معافيا در فروش محصولاتشون و عرضه قطره چكاني خودرو در بازار قيمت خودرو رو بالا ميبرن تا به مطامع خودشون برسن
بد بخت اون كسي كه خودرويي را ثبت نام ميكنه و با 5 ماه تاخير بهش نميدن تا پشيمون بشه يا انصراف بده
اون وقت شما همين الان برو نمايندگي همه مدل خودرو تحويل لحظه اي ولي ولييي با قيمت بازار سياه!!!!
به نظرتون نبايد وزير صنعت به خاطر همچين اجحافي از سوي نماينده هاي عمدتا بيتفاوت اضتيضاح بشه
تا كي تاوان اين ندونم كاري و بيمسعوليتي مسعولين مردم بايد بدن!!!!!!
تا کی باید بدبختی خودمون و جون هامون رو ببینیم و دم نزنیم؟!
نمونه این موارد در هیچ جایی جز ایران یافت نمیشود
بله
لابد آقایان ارز 4200 تومانی گرفته اند و می خواهند بگویند ماشین با قیمت پایین واگذار کرده اند!
اما در واقع مردمی در کارنیست.
با سلام
قطعا فساد در میان است و واگذاری به عده ای خاص.
سازمان بازرسی باید ورود کند.
بخاطر اختلاف زیاد قیمت ها نتاسفانه دلال های اجازه ورود استفاده کننده ها رو نمیدن

میشه بین متقاضیان خود رو قرعه کشی توسط بازرسان قابل اعتماد انجام داد
در ساعت ده مرحله چهارم شروع شد قیافه سایت را ندیدم در ساعت 10.15 مرحله پنجم شروع شد قیافه سایت دیده نشد و... انشالله با چشمان تیزبین صنعت ومعدن با حمایت سربازان گمنام و با عدلت محوری قوه قضاییه حق مردم از این خودرو سازان گرفته شود که با دلار دولتی وارد می کنند و خودشان با قیمت دلار آزاد فروش انجام می دهند. انشاالله عاقبت همه ما را بخیر کند. الهی آمین
خاک بر سر ما که همه چی تو این مملکت به خاطر سیاست های انحصار طلبانه رانتی شده . وقتی واردات خودرو ممنوع میشه و اینهمه تعرفه میاد وسط معلومه که مردم باید پول کلان بدن و التماس هم بکنن تا ماشین ده سال پیش رو بخرن .
شرکت بهمن به هر نمایندگی خود سه دستگاه مزدا اختصاص داده . که سیصد میلیون سود به صاحب هر نماینکی اهدا نموده.
چرا دست اون عده خواص رو رو نمي كنين!!!! كي ميتونه اينجوري باند بازي كنه و معافيا درست كنه؟
نماينده ها نميخوان تو خانه ملت يه بارم شده از وزير بخوان جواب گو باشه!!!!
البته شفاف !!!!
شركت هاي داخلي متاسفانه دلال شده اند محصولات رو بعد از توليد در پاركينگ ها دپو كرده و به خريدار بخت برگشته كه ماه ها منتظر دريافت خودروست تحويل نميدهند.
انوقت اتوموبيل رابه صورت قاچاقي در نمايندگي ها با قيمت سياه و چند برابر قيمت به مصرف كننده بخت برگشته ميفروشند.
سوال اينجاست مگر اين صنعت صاحب ندارد!!!!!
40 سال است منحصرا و بدو.ن رقيب اين معافياي خودروساز داخلي جيب ملت را تخليه كرده اند
يعني هيچ كسي نيست به داد اين ملت برسد!!!!
باور بفرماييد ملت ديگر خسته شده است
بترسيد از روزي كه مجبور به بازخواست در ساحت ملت شريف ايران باشد.
ان روز خيلي دير نيست!!
از ساعت 9 صبح هر یکربع زد مرحله اول تمام شد ، 9 و پانزده دقیقه مرحله دوم تمام شد، در آخر هم ساعت 11زد با سپاس از همراهی تون . تازه یکی از دوستان به من خبر داده بود که امروز فروش یواشکی دارن .از تابناک تشکر مونده بودم به یکی بگم پیگیری کنه که تا دیدم پیگیر بودین پیام را نوشتن . خدا وکیلی مردم چی فرض کردن ؟؟ دزدی در روز روشن . این پولی که از این رانت در میاد مثل لجن میمونه
پیشنهادت رو بزار در کوزه ابش رو مصرف کن
همش الکی بود. 30 ثانیه بعد پر نشون می داد
دزدي در روز روشن !!!!!!
درست كردن رانت براي عده اي خواص
اين كار فقط از پشت پرده معافيا صنعت خودرو پرده بر ميدارد
معافيايي كه هيچ دولتي در اين 40 سال توان مقابله با ان را نداشته است
تازه در بعضي از دولت ها اين سوع استفاده بيشتر نمايان گشته
مثل اين روزها كه ثبت نام خودرو ها در 5 دقيقه به پايان ميرسه!!!!
و جالب مردم عادي هيچ كس موفق به ثبت نام نميشه
يعني مسعولين اين مسعله را نميدانند!!!
ميدانند و چشم خود را بر واقعيت ميبنددند؟؟؟؟؟
خودرو هاي ملت با تاخير چندين ماههه تحويل نميشود انوقت خودرو ها در پاركينگ ها دپو شده و مويي رگي به نمايندگي هاي خواص براي فروش در بازار سياه عرضه ميشود
به راستي در حال حاضر كه دشمنان در حال ضربه زدن به ملت ايران هستند اين خودرو سازهاي داخلي اب در اسياب دشمن ميريزند و باعث تورم و گراني سرسام مور در صنعت خودرو ميشمند
مگر براي توليد خودرو داخلي ارز دولتي دريافت نميكنن؟؟؟؟؟؟
انوقت بازار را براي دولت سياه و متلاطم ميكنند اينها كه از ترامپ خطرناك ترند.
دزدي در روز روشن !!!!!!
درست كردن رانت براي عده اي خواص
اين كار فقط از پشت پرده معافيا صنعت خودرو پرده بر ميدارد
معافيايي كه هيچ دولتي در اين 40 سال توان مقابله با ان را نداشته است
تازه در بعضي از دولت ها اين سوع استفاده بيشتر نمايان گشته
مثل اين روزها كه ثبت نام خودرو ها در 5 دقيقه به پايان ميرسه!!!!
و جالب مردم عادي هيچ كس موفق به ثبت نام نميشه
يعني مسعولين اين مسعله را نميدانند!!!
ميدانند و چشم خود را بر واقعيت ميبنددند؟؟؟؟؟
خودرو هاي ملت با تاخير چندين ماههه تحويل نميشود انوقت خودرو ها در پاركينگ ها دپو شده و مويي رگي به نمايندگي هاي خواص براي فروش در بازار سياه عرضه ميشود
به راستي در حال حاضر كه دشمنان در حال ضربه زدن به ملت ايران هستند اين خودرو سازهاي داخلي اب در اسياب دشمن ميريزند و باعث تورم و گراني سرسام مور در صنعت خودرو ميشمند
مگر براي توليد خودرو داخلي ارز دولتي دريافت نميكنن؟؟؟؟؟؟
انوقت بازار را براي دولت سياه و متلاطم ميكنند اينها كه از ترامپ خطرناك ترند.
سرکاری بود
من ثبت نام کردم پول را هم پرداخت کردم سایت هم رسید چرداخت و شماره تراکنش داد ولی بعد از نیم ساعت خود بهمن خودرو پول را پس ریختند و ثبت نام را لغو کردند .
پشتیبانی هم زنگ زدم ، بعد دو ساعت داخل صف انتظار بودن بعد از اینکه گفت سلام و مشخصات را اوند بگیره قطع کردند!!!!
من نمی دونم فقط دلال ها باید دولوپه بخورند ؛ حق مصرف کننده واقعی که بعد از 30 سال زحمت می خواهد یک ماشین خرید کند چیست؟
چرا ناظر مستقل فروشها رو نظارت نمیکند
و بهتر است سازمان‌های مربوطه درباره همین پیش‌فروش ورود کنند تا معلوم شود چه کسانی نفع برده‌اند!
حالا همه باهم بگرديم دنبال اختلاسگر بعدي .......................................................................................................................................................................................................................................... خداقوت قهرمان. تا اختلاس بعدي
آقای وزیر صنایع اینم یه فساد دیگه در زیر مجمعه جنابعالی بازم بیا عذر خواهی کن هم ه چی حل شه نکنه خدای نکرده استعفا بدی
هردم از این باغ بری می رسد
دم به هم از باغ بری می رسد
احتمالا همونطور که شما مراجعه کردی ، صدها هزار نفر دیگه مراجعه کردن ... همه هم می خواستن این صد میلیون رو بزنن به جیب ... احتمالا همه هم الان مثل شما از اینکه نتونستن بگیرن ناراضین و به نوشته های شما لایک میدن
واقعیت اینه که الان همه مردم دلال شدن و دنبال سود و پول هستند ... همه هم میخوان ریال رو تبدیل به کالا کنن ، حالا اگه صد میلیون بیشتر هم گیرشون بیاد چه بهتر ... اینه که سایت از دسترس خارج میشه ...
بخور بخور برای رانت خواران و نور چشمی ها است
فساد مشهود است. اما...
بالاترین توهینی که در فروش مجازی به مردم می شود فروش اینترنتی خودرو است. وزارت صنعت و معدن و تجارت که خوابه و مشابه قضیه تخلفات واردات، با این همه که رسانه ها می گن ولی در این مورد اگر نگوییم مقصر است، قصور دارد. باید یک محدودیتهایی بگذارند مثلا اگر کسی قصد دلالی نداشته باشد که هر ساعت خودرو ثبت نام نمی کند. باید هر کد ملی در هر سال یک ثبت نام در کل شرکتهای خودروساز داخلی داشته باشد،IP سیستم ثبت نام کننده تکراری را سیستم قبول نکند، کد ملی ثبت نام کننده با کد ملی دارنده حساب بانکی پرداخت پول یکی باشد (تا اجاره کارت ملی کمتر شود) ، وکالتی تحویل ندهند ، تا یکسال اسناد در رهن باشد، مالیات فروش خودروهای صفر کیلومتر و مثلا تا 10.000 کیلومتر به طرز قابل توجهی زیاد شود و ...
تا ببینیم می شود دست دلالان را کوتاه کرد یاخیر.
مگه میشه این بی قانونی!!
اگه کسی به همین راحتی از هر خودرو پول دستش بیاد کی دیگه میره سراغ کار سالم اقتصادی!!
کسایی که رای گرفتید، خجالت
دقیقا دو ساعت مردم رو سر کار گذاشته بودند. به محض اینکه به ساعت های اعلام شده نزدیک می شدیم سایت از دسترس خارج میشد. با دو اینترنت پر سرعت مختلف، حتی یک بار هم نتونستم صفحه رو در زمان اعلامی باز کنم.
سایت از نشد اشتباهه
پهنای باند سایت به اندازه میزان استقبال مردم نبوده و به همین دلیل در برهه ای برای برخی افرازد بسته به نوع سیستم و اینترنت از دست رس خارج میشده که از دیروز بعد خبر پیش فروش چند بار تا قبل زمان فروش این اتفاق برای سایت افتاد. حتی امروز من و دو سیستم کنار من. یک سیستم باز میکرد دوتای دیگه باز نمیشدن.
اما مشکل :
از ساعت 9 تا 10:45 به فواصل یک ربع یک ربع سایت باز میشد
بار اول که خواستم برم تا اطلاعاتو زدم برای تیپ 142 ( بدون سرویس رایگان یکساله)
زد فروش تموم شده
اطلاعات من در سیستم سیو بود برای بارهای بعد
واسه همین در دفعات بازگشایی بعد من فقط کلیک میکردم رو نوع خرید، رنگ و تایید اطلاعات ( کمتر از 20 ثانیه تقریبا) اما باز مینوشت این نوع پر شده، شرایط دیگه ای رو انتخاب کنین که باید وای میستادیم تا یه ربع بعد
در این بین چند بار در فاصله باز شدن سایت در اون یه ربع ها تا سایت باز میشد پیغام میداد توقف فروش چندم (مثلا اول دوم یا ... ) فروش بعد یه ربع اینده
نکته بعد اینکه من سه بار به مرحله خرید هم رسیدم اما موقع ارجاع به سایت بانک بعد بیست سی ثانیه صبر این پیغام میومد :
کاربر گرامی : باقیمانده ظرفیت فروش انتخابی، احتمالا از سوی سایر کابرانی که هم اکنون در صف بانک هستند خریداری خواهد شد، پیشنهاد می شود بخش نامه فروش دیگری را انتخاب نمایید(360)
نکته جالب دیگه اینکه فروش 142 ای در دوبار اول تموم شد و از ساعت 9:30 فک کنم تقریبا فروش فقط 149 و خورده ای باز بود.
و نکته اخر اینکه فروش اخر قبل 10:45 هم باز بود و تو رفرش من 10:43 بازش کردم اشتباه نکنم! و علنا ساعت 10:45 اشتباه بود چون فک کنم بعد اون کسی نمیتونست وارد شه
این فروش از اول تا اخرش بو دار بود چون سرعت نت من بالا بود، سرعت تایپم هم بالا بود، در دفعات بعد از بار اول هم تمامی اطلاعات من در سایت ثبت بود و تنها با چند کلیک به مرحله پرداخت میرسیدم! اما ماشینی ندیدم ...
یه قضیه ایم شنیدم که بهتر میدونم مطرح نکنم چون احتمال یک درصد دروغ رو روش میدم،
و بهتر میدونم تشنج درست نشه
اما از نظر من بعید بنظر میاد کسی با شرایط عادی تونسته باشه خودرویی از اینجا بخره ...
البته امار متقاضی ها رو از یجا تا 150 هزار هم خوندم. (امار کل خودروهای وارداتی ایران در سال 96 بنظرم حدود 70 هزار بوده :)))) ) در حالی که از همون منبعی که بهتر دونستم نگم فهمیدم 300 تا خودرو کلا بوده ! باز هم الله اعلم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
بله درسته. ما خودمون نمایشگاه ماشین داریم چند روز پیش یکی اومد و خواست یک پک 300 تایی مزدا 3 نیو را هرکدام 220 ملیوتن بفروشه و تا 208 ملیون هم راضی کردیم ولی پا پس کشید
خوبه. یک سایت حرف دل خیلی ها رو زد. بنظرم نهادهای نظارتی و بازرسی باید ورود کنند و واقعیت ماجرا را پیگیر شوند تا رانت خواران و سو استفاده کنندگان در هر موقعیتی بازیگر نشوند
توجه توجه توجه.توی سایت دیوار اهواز برین وببینین خودروی پژو۴۰۵slxرو انبار کردن وقیمت زدن۴۷ملیون.احتکار خودرو در جایی مثل باغ.. و گاراژ.نمایندگیها ماشین رو میدن دلالها گرونتر بفروشن به ملت بدبختی که نیاز به ماشین دارن برای تردد خانوادخ شون.چرا اینها رو نمیگرین و اموالشون رو مصادره نمیکنن.این نتیجه عدم برخورد قاطع با متخلفین هستش.امیدی به بهتر شدن اوضاع نیست
با سلام اقا چی میگوئی هر کاری میخواستند کردند سایت تا 30 ثانیه قبل از زمان اعلام شده باز و ریفرش میشد ولی بعد از ان پیام در دسترس نبودن میآمد تا حدود دو دقیقه بعد که پیام تمام شدن مرحله اول و دوم و الی آخر که یکساعت چهل و پنج دقیقه طول کشید وتیر آخر زده شد تقاضای ما از جناب آقای جهرمی این است که بررسی بفرمایند در طول این دوره ثبت نامها چه گذشته و چراکسی نتوانسته موفق به ثبت نام شوند (ما در سه گروه وسه مکان هر چه تلاش کردیم به یک نتیجه رسیدیم) آنهائی هم که موفق شده اند از چه گر وهی بوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
از گروه ژن های برتر بودن محمدم.
من از ساعت 9 توی سایت فروش بهمن بودم یا پیغام service unavalable میداد یا مگفت فروش در این مرحله به اتمام رسیده در فلان ساعت مراجعه کنید که این پیامها ادامه داشت تا آخرش هم گفت فروش به پایان رسید
از پنج دقیقه قبل از ساعت 9 سایت باز نمیشد. سه نفر همزمان با اینترنت سرعت بالا از ساعت 9 تا 11 نتونستیم حتی وارد سایت بشیم. جالبیش اینه که الان چندساله که ثبت نام های اینترنتی خودرو اینجوریه و کسی ازشون بازخواست نمیکنه. چطور سایت سازمان سنجش با 2 میلیون بازدید کننده اینجوری نمیشه؟
همش سرکاریه. مزدا ها رو به دلال های خودشون فروختن. کاری که ویران خودرو و کرمان شتر و سگپا هم انجام میدن.
یه دورغ دیگه بود
2 روش قدیمی خودروسازهای انحصاری :
1- باز نکردن سایت اینترنتی فروش
2- پیشفروش خودرو و تحویل ندادن آن در موعد مقرر و آوردن بهانه نبود قطعه جهت گران کردن خودرو.
مردم سرکار می ذارند
همه چی صوری
کیست به داد دل مردم برسه
باسلام، جالب اینجاست من بعد از تلاش بسیار موفق شدم وارد سایت شوم. تمامی اطلاعات مورد نیاز شامل آدرس، کد ملی، شماره شناسنامه، رنگ خودرو و ... را وارد کردم و درگاه بانک را جهت واریز وجه مورد نظر انتخاب کردم. در کمال ناباوری و پس از حدود 30 ثانیه صبر با پیام عدم امکان واریز روبرو شدم. پیام نشان داده شده از سوی بانک نبود و از طرف گروه بهمن نمایش داده شده بود.
با اداره تعزیرات و قوه قضایه جهت اعلام شکایت تماس گرفتم. اینجانب از سایت تابناک درخواست دارم که این قضیه را از طریق قوه قضایه پیگیری کند.
باتشکر
مثل اینکه هنوز عده ای نمیدونن چه خبره این فروشهای اینترنتی الکیه ماشینها از طرق دیگه تو بازار آزاد فروخته میشه فقط مردم سرکارند.
ظاهرا تو این مملکت هر کس هر کاری دلش بخواهد بکنه میکنه !!
هزاران نفر با اطلاع رسانی منتظر و وارد سایت شدند و تقریبا همگی ،به جز افراد خاص از ساعت 8:50 تا ساعت 11 علاف شدند>با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید که چه میزان باعث اتلاف وقت مردم شدند ،خیلی ها هم کار خودشون رو ول کردن و درگیر ثبت نام ثوری شدن !! به خاطر همین مسایل و ......... هست که مملکت به این حال و روز افتاده.
شخصا ساعت 8.59 داخل سایت شرکت برا ثبت نام بودم که اعلام شد ظرفیت مرحله اول فروش تکمیل شده !!!!!! مرحله بعد 9.15 ،به همین صورت هر 15 دقیقه تا ساعت 11 ملت سر کار بودن !!!!!!!!!!!! هیچ کس هم پاسخگو نیس .
این پیش فروش کاملا ساختگی بود من تا درگاه پرداخت بانک پیش رفتم اونم چهار دفعه و هر بار با یه پیغام خنده دار اجازه پرداخت به من نداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
دقیقا و جالب اینکه اصلا به درگاه بانک منتقل نمیشد.
چرا قبول نمیکنید کل مملکت داره توسط مافبا اداره میشه.دولت هیچ کارست.مجلس تعطیله.مردم دارن بدبخت میشن بعضیا نشستن دارن غارت میکنن.اقایان مسئول یه سری به خیابونا وبازار بزنید همه چی دست یک عده خواصه .من خودم تولید کننده پوشاکم 2 ماهه مواد اولیه نداریم اگرم هست هر روز یک قبمته.تعطیل شدبم.مسئولین کجایید؟تو را بخدا منتشر کنید بدونند چه خبره ابنا از مردم بی خبرند.اگر خبر داشتن نمیگفت همه چی خوبه انبارها پره.
من مشکل ورود به سایت نداشتم ولی سایت رو هر 15 دقیقه یکبار باز میکردند و زمان کمتر از 15 ثانیه میبستند که حتی فرصت وارد کردن اطلاعات نداشتم و در کمتر از 15 ثانیه اعلام میشد 15 دقیقه دیگر مجددا باز میکنن
این نه تنها توهین به شعور مردم بود بلکه با 7 مرتبه تکرار اینکار تحقیر شدم
و بعد از 7 مرتبه اعلام کرد تموم شده

هیچوقت تو زندگیم اینطور تحقیر نشده بودم
کاش یه جایی بود که میتونستم شکایت کنم و احقاق حق کنم
ولی متاسفم برای خودم برای مردمم
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
عزیز دل فعلا صحبت از احقاق حق نزن که شبیه جوک میمونه.
از تایناک خواهشمندیم تا حصول نتیجه و جلوگیری از تکرار این نمایش ها و کلابرداری ها پیگیر این قضیه بشه،
اتلاف وقت مردم و بازی با اعصاب و روان داغون مردم در این شرایط سخت با چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا همه این مردم که میخواستن ثبت نام کنن 150 میلیون پول نقد داخل یک کارت داشتن که بتونن ثبت نام کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟
قطعا خیر ،هیچ آدم عاقلی پول تو کارت نگه نمیداره اونم تو این شرایط جنگ اقتصادی که ثانیه ای ارزش پولمون میاد پایین ،در نتیجه خیلی ها کار و زندگی رو ول کردن و به بانک ها سرازیر شدن و خیلی ها هم قرض کردن و خیلی ها هم اموال خودشون رو فروختن تا بلکه بتنونن پول هاشون رو در یک کارت جمع کنن تا در این نمایش ثبت نام شرکت بهمن موتور شرکت کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی ها مرخصی ساعتی گرفتن و سر کار نرفتن -جواب این همه ضرر و زیان رو کی میده !!!!!!! اون از ایرانخودرو و سایپا که پولت رو میگیره و 1 سال دیگه شاید بهت ماشین تحویل بده اینم از بهمن موتور !
چه همه پولدار تو این مملکت هست!
عزیز دل انگیز تایید کننده نظر، من یه تجربه ام نوشتم منتشرش نکردی، نمیدونم نه توهینی بود نه هیچی فقط خواستمدر جهت تایید خبر شما بگم. بهت بگم دمت گرم شایدم حال نداشتی کلیک تایید و انتشار رو بزنی
چرا قوه قضاییه یا دولت به این قضیه رسیدگی نمی کند؟؟؟؟لان چندساله که ثبت نام های اینترنتی خودرو اینجوریه و کسی ازشون بازخواست نمیکنه. چطور سایت سازمان سنجش با 2 میلیون بازدید کننده اینجوری نمیشه؟
بابا هیچ کاری نداره. خیلی راحت اعلام کنن هر کس فقط یک دونه میتونه ثبت نام کنه و سند خودرو تا یکسال نمیاد و تحت هیچ شرایطی نمیتونید بفروشیدش تو این یکسال.
اونموقع تنها کسی میخره که واسه زیر پای خودش میخواد...
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
چی میگی تو انگار تو باغ نیستی ها...
دقیقا بایدکنترل بشه
با سلام امروز برای اولین بار تصمیم گرفتم که در ثبت نام شرکت بهمن ثبت نام کنم متاسفانه پس از وارد شدن در سایت با زحمت فراوان وثبت اطلاعات در قسمت پرداخت درگاه بانکی اجازه پرداخت را نمیداد وامکان هیچ تکمیلی ثبت نامی وجود نداشت متاسفم که در چنین وضعیتی شرکت بهمن قرار گرفته که با مشتریان خود اینگونه برخورد میکند وهرگونه اطمینانی را از بین میبرد
بابا تورا قران ملت سرکار نگذارید..بابا بگذارید مردوم با دلخوش تو ای مملکت زندگی کنن..چرا پیگیری ادمهای فاسدی که زندگی را بر مردوم تلخ کردن نمیکنین
سلام
مگر میشود راس ساعت 9 صبح ثبت نام شروع شود و راس همان ساعت(9صبح) در سایت فروش اینترنتی درج شود که مرحله اول به پایان رسیده و مرحله دوم راس ساعت 9:15 دقیقه شروع می شود؟ مگر می شود مرحله دوم راس ساعت 9:15 دقیقه شروع شود و راس همان ساعت(9:15دقیقه)در سایت فروش اینترنتی درج شود که مرحله دوم به پایان رسیده و مرحله سوم راس ساعت 9:30 دقیقه شروع می شود؟ و هکذا...
با این توصیف ثبت نام اینترنتی نیاز به برخورد انگشتان دست با صفحه کلید نبوده و صرفاً با بالاآمدن ویندوز ،ثبت نام با یه پلک زدن و در کسری از ثانیه انجام شده است.
آی نهادهای نظارتی به داد این ملت برسید. بخدا ملت این فریبکاریها را می فهمند. خوب هم می فهمند. وای به روزی که ملت بخروشد و گردن تک تک مفسدین را از دم تیغ بگذراند.
به امید آن روز
اعلام فروش سکه می کنند، طرف آشنا داره میره 2 تن سکه میخره! مردمی آشنا ندارند یکی هم گیرشان نمی آید.
خودرو قراره پیش فروش بشه، اعلام می کنند هنوز سابت باز نشده همان دوستانی که آشنا داشته اند می آیند و نفرس چند ده تا میخرند و ظرفیت تمام می شود.
یک خلاصه جمله است. اگر فاسد نباشید، دارایی و سرمایه تان به باد خواهد رفت. اگر تا امروز نبودید هم معطل پشت سایت بمانید و غر و لند نکنید... .
همه تون که میخواستین ثبت نام کنین.. یعتی ۱۵۰ میلیون پول داشتین؟ خدا بیشتر بهتون بده... من که کلا یک میلیون پول ذخیره دارم... البته دروغ چرا... یک میلیون و نیم دارم
اقا مگه میشه با اختلاف قیمت یک صد میلیون تومانی بازار ، به مردم عادی خودرو بدند .

این ها همه با حساب و کتاب سایت رو باز میکنند .
خوب شما هم سعی کنید وارد گروه رانتخوارها شوید.
فکر کردید 100 میلیون سود روی هر ماشین را به من و شما میدهند؟ بچه شدید؟
واقعا" جای تاسف داره که این داستان همیشه تکرار میشه و هیچکس هم پاسخگو نیست . من از ساعت 9 صبح با دو تا لب تاپ و دو خط اینترت جداگانه با سرعت بالا فقط تونستم وارد سایت بشم و فقط عکس مزدا رو بینم . مشخص که همه چی به صورت صوری انجام شده
دوستان عزیز اگر قیمت خودرو ۲۴۰ بود اونوقت باید میدید صف میشه برای خرید یا نه
مسخره بازی در آورده دولت
دلار باید نرخش آزاد باشه
گروه بهمن هم عاشق چشم و ابروی من و شما نیست که دلار ۱۰ تومنی را با ۴ تومن به ما بده
برای رفع تکلیف ۴ تا ماشین برا فروش گذاشته

الان طوری شده که اونایی که رانت یا شانس دارن میتونن به دلار دولتی برسن و بقیه باید تاوانشو بدن
سلام،

آیا اگر دختر 8 ساله ای در یک خودروی مزدا3 رقصیده بود، باز قوه قضائیه به سادگی از آن میگذشت؟

شکی نیست که این خودروها با دلار 4200 وارد شدند و الان هم که صحبت از احتکار بود و برخورد(البته همه دانند که چه برخوردی) این شو را راه انداختند و مردم را سرکار گذاشتند!
آیا نباید قوه قضائیه در این مورد دخالت کند؟
گروه خودروسازی بهمن نمی تواند اسامی را منتشر کند، آیا کسی ثبت نام کرده است؟
من از دیروز شروع کردم به جمع کردن حقوق خودم، همسرم و مقداری که در کارت ها داشتیم و سرجمع شد ۱۲ میلیون. تازه شانس اورده بودیم که این ماه معوقه ترفیع و پاداش و خلاصه چند طلب از اشنایان را داشتیم که این مبلغ شد. کسی فکر نکنه ما حقوق می گیریم. قرار شد ۱۳۰ میلیون باقی مانده را هم از حساب پس انداز همسرم برداریم. دقیقا هم همین نقدار بود. امروز صبح که به بانک مراجعه کردیم بانک گفت چون حساب پس انداز دراز مدت هست ۱۵ میلیون کم می شه و بقیه را می دهیم. منصرف شدیم. حالا فرض کنید منصرف نمی شدیم و ۱۵ میلیون هم قرض می کردیم و ثبت نام هم که نمی شد کرد.
از قوه محترم قضاییه خواهشمندیم که به این ثبت نام ورود کند و اسامی کسانی که ثبت نام کرده اند را بررسی نماید تا مشخص شود چه تعداد خودرو فروش رفته و چند نفر ار مردم عادی توانستند ثبت نام کنند
به خدا قسم خسته شدیم از اینهمه رانت و اختلاس و دروغ و....... جز خدا به کجا میتونیم شکایت ببریم فساد مثل کپک روی مواد غذایی در حال گسترش هست باید زودتر چاره ای کرد
چرا سایت سنجش روز اعلام نتایج از کار نمیفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
جانم ؟؟؟
اشتباه اومدی داشم گلم اینجا بحث ماشینه نه سایت سنجش
فساد و دزدی کاملا سازمان یافته و برنامه ریزی شده
مثل نفر عامل بانک مرکزی که خودش 2 تن سکه رو میخره و میفروشه دوستان خودرو ساز هم خودشون خودروها رو میخرن و به قیمت بالا در بازار میفروشن. یه نمایش فروش اینترنتی هم برای دلخوشی مردم بدبخت راه میندازند. خوب البته چرا دلال ها این کار رو بکنن که روی هر خودرو 100 میلیون بخورن. خود خودرو سازها این سود رو نوش جان میکنن. اقتصاد داغون همینه. فقط دزد و مفسده به بار میاره.هر روز هم بدتر خواهد شد تا اینکه کسانی که مملکت داریی بلد هستند بیان سر کار.
کاملا سره کاری بود. من ۵ بار مشخصات رو تکمیل کردم اما هربار به درگاه بانک وصل نشد.
زنگ زدم بهمن خودرو هرچی حقشون بود گفتم. گفتم مردم رو سره کار نزارید.
... این بازی ها فقط برای سر کار گذاشتن مردم است
آیا این ثبت نام که فقط توسط خودی ها گروه بهمن انجام میشه یه جور اختلاس و گول زدن افکار عمومی نیست بهتر است سازمان بازرسی ویا سازمان مربوطه وارد شده و بررسی کنند و کمتر کم کاری کنند.
ساعت ٩:٠١ وارد شدم كه بلافاصله پيام اومد كه مرحله اول خريد تكميل شد!!!! كاملا مشخص است كه فريبى بيش نبوده...
جالبه ۱۵ دقیقه به ۱۵ دقیقه سایت بسته میشد و اعلام میکرد مرحله ۵ به پایان رسید و ۱۰ پانزده دقیقه مرحله بعدی پذیرش انجام میشود وقتی ۱۵ دقیقه صبر میکردی اعلام میکرد مرحله ششم به پایان رسید ۱۰ نیم پذیرش انجام میشود و این پیام هر ۱۵ دقیقه تکرار میشد من نمیدونم در عرض یک ثانیه ثبت نام انجام میشد. مردم را سرکار گذاشتن و البته بنده عهد کردم هیچ وقت از گرو بهمن خرید نکنم پول هم دارم الان میتوانستم حتی ۴ خودرو هم بخرم ولی انصافا یک عدد برای خودم میخواستم بخرم ولی نشد و صبر میکنم حتی اگر ضرر بکنم گرانتر بخرم دیگه مزدا نخواهم خرید و این نوع ثبت نام توهین به خریدار بود و مشخص هم بود سرکاری است سازمان بازرسی باید این مسئله را پیگیری کند هرچند امید به کسی نیست و لی ما خودمان باید این شرکت ها را ادب کنیم و خودرو نخریم و اگر هم خواستیم خودروی دیگه ای بخریم که این گونه مورد تمسخر قرار نگیریم اوضاع اینگونه نخواهد ماند زمستان میرود و سیاهی اش به گروه بهمن میماند به این رفتار فساد انگیز ش
آیا این کشور امام زمان است...........

واقعا تحقیر آمیز- ومسخره بود
واقعا باید ابطال شود
همه باید مطالبه کنیم
ای ملت اگر غیرت دارید خرید محصولات گروه بهمن را تحریم کنید ودر سایت ها اطلاع رسانی کنید.
توجه کنید بیشتر کامنت ها اونایی هستند که دنبال دلالی اند. نتونستن خرید کنند. تا وقتی خومون به خودمون رحم نکنیم فحش و بد و بیرا گفتن فایده نداره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی