سکانس طلایی؛

خودکشی پسر دانشجو به خاطر مزاحمت دختران!

کد خبر: ۸۱۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 19 July 2018
تعداد بازدید : 19618
بازدید 36549
۸
در قسمت تازه سریال پدر به کارگردان بهرنگ توفیقی که از شبکه دوم سیما پخش می‌شود، یک پسر دانشجو به خاطر مزاحمت دختران دانشجو که گمان می‌کنند گزارش آنها را داده، برای فرار از این مزاحمت دست به خودکشی می‌زند و از ساختمان دانشگاه به پایین می‌پرد. در کمال شگفتی این دانشجو آسیب جدی نمی‌بیند! این سکانس عجیب که یادآور یک داستان تاریخی است را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
فیلم بود ؟ یا ما را فیلم کردی تابی
نه غلام ممممممممممممممممممممممم
خیلی خنده دار بود
چه فیلم مزخرفی بود
من که فیلم رو ندیدم و این سکانس هم مثل اکثر فیلمهای ما پر از اغراق و تفکیک افراد به بدها و خوبها است. ولی سوال اصلی من (نه فقط در مورد این فیلم بلکه کلا در مورد تمام سیاستهای جاری مملکت) این است که چرا باید روشی بکار گرفته شود که افراد یک جامعه در مقابل یکدیگر قرار گرفته و یکدیگر را دشمن خود بدانند و بجای تلاش برای ساختن و آباد کردن کشور خود، برای اثبات و بدست آوردن حقوق ساده و اولیۀ خود تلاش کنند و در اینراه به بیراهه هم کشانده شوند. مردم را بزور به بهشت بردن نتیجه ای بجز این جهنم ببار نمی آورد.
گشتم نبود نگرد که نیست..یه زمان میگفتن مردی و مردانگی افسانه شد الان هم پاکی و حیا افسانه شد..هر کی هم ادعا میکنه آبی نمی بینه وگرنه شناگر خوبیه!....از خنده مردم وقتی خودشو پروند از پنجره!
واقعا نویسنده چقدر احمق و نادونه...که خودکشی رو راه حل همچین اتفاقی میدونه
این سریال توهین به شعور مردم است.