بازدید 2608

اعلام شرایط مجوز معافیت کبر سن در جذب هیأت علمی

کد خبر: ۸۱۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 14 July 2018

رئیس مرکز جذب وزارت علوم درباره رفع مشکل سن متقاضیان هیات علمی در زمان فراخوان ها و صدور مجوز معافیت کبر سن توضیحاتی داد.

به گزارش مهر، محمد رضا رضوان طلب با اشاره به مشکل سن در زمان ثبت نام در هنگام فراخوان‌ها گفت: برخی موارد وجود دارد که بر اساس آن، متقاضیان می توانند پیش از ثبت نام، درخواست معافیت سنی بدهند که بر آن اساس مشکل مربوط به سن آنها نیز حل می شود.

وی ادامه داد: برخی از اعضای هیات علمی هستند که قصد دارند از پیمانی به رسمی آزمایشی تبدیل وضعیت شوند، ولی چون در زمانی که پرونده پیمانی آنها مطرح شده، به موضوع «کبرسن» بی توجهی شده است، برای تبدیل وضعیت اول باید مجوز معافیت از «کبرسن» دریافت کنند.

رضوان طلب افزود: پرونده «کبرسن» برخی از اعضای هیات علمی که سن آنها بیشتر از آن چیزی است که قانون مشخص کرده، در جلسات هیات مرکزی جذب بررسی می شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: در تمام جلساتی که برگزار می کنیم، برخی از افراد مجوز معافیت «کبر سن» می گیرند.

وی ادامه داد: البته صدور مجوز معافیت «کبرسن» شرایطی دارد که می توان به چاپ کتاب، مقاله های علمی و پژوهشی و حق التدریس بیش از ۱۰ واحد قبل از عضویت در هیات علمی و اشاره کرد.

رضوان طلب ادامه داد: البته اگر سابقه ایثارگری متقاضی به مقداری که برنامه توسعه پنجم و ششم برای آن مشخص کرده، برسد، محدویت سنی برای آنها برداشته می شود و اگر کمتر از آن میزان باشد، مقدرای از آن محسوب می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر