بازدید 3555
صبح امروز انجام شد

خداحافظی همتی با صنعت بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی صبح امروز در آخرین دیدار با مدیران عامل شرکت های بیمه به طور رسمی از صنعت بیمه خداحافظی کرد.
کد خبر: ۸۱۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 08 July 2018

رئیس کل بیمه مرکزی صبح امروز در آخرین دیدار با مدیران عامل شرکت های بیمه به طور رسمی از صنعت بیمه خداحافظی کرد.

به گزارش فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی اقتصاد دان و رئیس کل بیمه مرکزی پس از ۲۶ ماه خدمت در جایگاه رئیس کلی بیمه مرکزی، به سمت سفیر ایران در چین منصوب شد. 

خداحافظی همتی با صنعت بیمه

همتی در این نشست بر حفظ آرامش موجود در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: لازمه ادامه حیات صنعت بیمه، حفظ آرامش فعلی و داشتن تدبیر است.  

وی افزود: به نوبه خود تلاش کردم صنعت بیمه را از تشنج دور کنم و خدا را شکر در حال حاضر فضای آرامی حکم فرماست و امیدوارم تداوم یابد. 

همتی همچنین بر یکپارچگی موجود در میان مدیران عامل اشاره کرد و گفت : تلاش همه ارکان صنعت بیمه در ایجاد این همراهی و هم دلی قابل تقدیر است و باید بیش از پیش تقویت شود. 

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از عملکرد خوب مدیران عامل شرکت های بیمه در پرداخت خسارت حوادث اخیر تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد خوب مدیران عامل شرکت های بیمه، صنعت بیمه را سربلند کرد. 

وی افزود: در حال حاضر صنعت بیمه با رشد حق بیمه ۲۴ درصد و بهبود ضریب خسارت نسبت به سال گذشته در وضعیت خوبی به سر می برد و امیدوارم مجامع شرکت های بیمه همچون سال گذشته به خوبی برگزار شود.

در این دیدار مدیران عامل شرکت‌های بیمه و قائم مقام بیمه مرکزی طی سخنانی مراتب قدردانی خود را از همتی اعلام و از خدمات صادقانه و تدابیر ایشان در اداره مطلوب صنعت بیمه قدردانی کردند و برای ایشان در مسولیت و ماموریت جدید آرزوی موفقیت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل