بازدید 8235
۵

آخرین وضعیت درمانی مهدی فخیم‌زاده بعد از تصادف

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تصادف مهدی فخیم‌زاده در چالوس، وضعیت این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۱۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۴ 28 June 2018

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تصادف مهدی فخیم‌زاده در چالوس، وضعیت این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر افزود: عصر امروز گزارش یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در ساحل چالوس به اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و دو نفر مصدوم که یکی از آنان آقای فخیم‌زاده کارگردان و بازیگر سینما بود، به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این تصادف آقای مهدی فخیم‌زاده از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه دچار مصدومیت شدید شد که پس از انتقال به بیمارستان توسط تیم پزشکی متشکل از متخصصین و جراحان رشته‌های تخصصی طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و سر وگردن، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی و قلب و عروق تحت درمان تخصصی قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

موسوی افزود: با توجه به مصدومیت شدید ایشان از ناحیه سر و گردن، وی در حال حاضر به دلیل مشکلات تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) تحت مراقبت‌های درمانی قرار داشته و به دستگاه ونتیلاتور متصل است و توسط پزشک‌ متخصص بیهوشی نیز تحت درمان قرار دارد و مراقبت‌های پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
ان شاالله هر چه زودتر بهتر شود
موتور سواری توی این سن؟ خوشگذرانی به چه قیمت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فخیم زاده برای ارزیابی صحنه فیلمبرداری از خیابان رادیو دریای چالوس با موتورسیکلت در حال حرکت بود که با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و مجروح شد.

فخیم زاده 76 ساله برای فیلمبرداری صحنه های پایانی و بازی در فیلم جدیدش با عنوان «مشت در وقت اضافه» چندی است که به همراه تیم کاریش به چالوس سفر کرد.

به نقل از تابناک.یک عده فقط دنبال ایراد گرفتن هستند
حالا اگه یه فرد عادی بود باید منتظر میشد تا بهش برسن!
خدا شفایش دهد .همه عزیزان برای سلامتی و شفایش با هم دعا کنیم.امیدوارم دوباره به اوج سلامتیشون برگردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار