بازدید 9309
۵

فخیم‌زاده از بیمارستان چالوس به تهران منتقل شد

کد خبر: ۸۱۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 28 June 2018

رئیس بیمارستان طالقانی چالوس گفت : «مهدی فخیم زاده» کارگردان و بازیگر سینما درپی تصمیم تیم تخصصی این مرکز درمانی ساعت 2 بامداد امروز برای دریافت خدمات پزشکی فوق تخصصی با یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان ایران مهر تهران منتقل شد .

به گزارش ایرنا، این بازیگر سینما روز گذشته بر اثر سانحه ای از ناحیه سر ، گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شد.

دکتر روح الله کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود :‌ حال عمومی و ضریب هوشیاری او در حد مطلوب گزارش شده است.

وی اظهارداشت:‌ عصر چهارشنبه بیمار بلافاصله به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان چالوس منتقل شد و یک تیم پزشکی متخصص دررشته های طب اورژانس، قلب، جراحی عمومی، مغز و اعصاب، داخلی، بیهوشی، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی و چشم تشکیل و برای بهبود حال او تلاش کردند.

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس گفت:‌ در پی تلاش تیم تخصصی پزشکی و تزریق داروهای آرام بخش اگرچه ضریب هوشیاری او پائین آمد ولی پس از مدتی دوباره به حالت عادی بازگشت.

شاهدان عینی نیز روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفتند که فخیم زاده برای ارزیابی صحنه فیلمبرداری از خیابان رادیو دریای چالوس با موتورسیکلت در حال حرکت بود که با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و مجروح شد.

فخیم زاده 76 ساله برای فیلمبرداری صحنه های پایانی و بازی در فیلم جدیدش با عنوان «مشت در وقت اضافه» چندی است که به همراه تیم کاریش به چالوس سفر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
انشاالله بهبود یابد.
پول که داشته باشی همه کار برات انجام میدن!!!
امیدوارم و دعا می کنم که هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابند.
ماشالله 76 سالش هست ؟... انشالله زود خوب بشه
یجوری میگه ماشالا 76سالش هست !!!انگار 176سالش هست...نمکی معروف دهه شصتی ها همیشه سرزنده و جوون بود.ورزشکارو باهوشه...مث خیلی ازمردم ایران زندگیش دیمی و بیخودی نبود که به 80نرسیده زوارشون در بره...سلامتی حق چنین ادمهاییه...اگرچه دچار سانحه شد اما مطمئنم زود خوب میشه...هممون براش دعا میکنیم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها