بازدید 2585

زمان آزمون کشوری معارف قرآنی جشنواره قرآن و عترت

کد خبر: ۸۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 27 June 2018

آزمون مرحله کشوری بخش معارف قرآنی و سیره معصومین(ع) بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ۲۲ مرداد ماه در مناطق ۱۴ گانه برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، از آزمون مرحله کشوری بخش معارف قرآنی و سیره معصومین(ع) بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ساعت ۱۱ تا ۱۲ روز ۲۲ مرداد ماه به طور همزمان در مناطق ۱۴ گانه برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، تاکنون در بخش معارف قرآنی و سیره معصومین(ع) جشنواره قرآن، ۵۰ هزار و ۴۰۹ نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ثبت نام خود را انجام داده‌اند و برای حضور در مسابقات این بخش اعلام آمادگی کرده‌اند.بیشترین آمار ثبت نام کنندگان از جشنواره قرآن امسال، مربوط به همین بخش است که با استقبال چشمگیر دانشگاهیان مواجه شده است.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در شش بخش معارف قرآنی و سیره معصومین(ع)، آوایی، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی برگزار می‌شود که به ترتیب در بخش آوایی امسال ۱۲ هزار و ۷۴۴ نفر و در در بخش پژوهشی ۳ هزار و ۶۹۹ نفر ثبت نام کرده‌اند. همچنین در بخش هنری، فناوری و ادبی به ترتیب ۷۵۸ نفر، ۹ هزار و ۸۷۷ نفر و ۳۰۰۵ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت، شرکت‌کنندگان در بخش‌های پژوهشی، هنری، ادبی و فناوری تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. ضمن اینکه در بخش آوایی نیز این مهلت تا پایان تیرماه اعلام شده است.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت مهرماه امسال( ۱۸ تا ۲۱ مهرماه) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد. این جشنواره با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت در سال ۹۷ با موضوعات (قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم،اذان و تواشیح مناجات خوانی،ترجمه خوانی،دعا- ابتهال، نرم افزار و اپلیکیشین،شبکه‌های مجازی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت کاری-شعر ، فیلم نامه نویسی ونمایشنامه نویسی، داستان نویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی-تذهیب کاری، طراحی پوستر، دکلمه خوانی، کتابخوانی، مقاله ، پژوهش، نقد و تلخیص کتاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی