بازدید 2144

نماینده فوتسال پیام‌نور در لیگ برتر باقی خواهد ماند

کد خبر: ۸۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 25 June 2018

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور تاکید کرد: نماینده فوتسال پیام‌نور در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

به گزارش آنا، دکتر حسن علیزاده در نشستی با حضور معاونان دانشگاه پیام‌نور گفت: باید در جایی هزینه کنیم که با کمترین هزینه کرد بیشترین منفعت را داشته باشیم. معتقدم در ورزش هزینه کردن معنا ندارد بلکه سرمایه‌گذاری است بایستی بررسی و کارشناسی جامعی از منافع حضور این تیم در این مسابقات به هیات رئیسه ارائه شود.

امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از شفافیت و چابکی ایجاد شده در حوزه معاونت اداری مالی اظهار کرد: اداره کل تربیت بدنی دانشگاه یکی از حوزه‌هایی است که به جرات می‌توان گفت این حوزه می تواند الگوی خوبی در جذب منابع برون سازمانی برای سایر حوزه‌های دانشگاه باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور نیز به پتانسیل بالای دختران فوتسالیست‌ دانشگاه اشاره کرد و گفت: حضور شش دانشجوی پیام‌نور در تیم فوتسال بانوان که اخیرا عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد، گواه براین ادعا است.

وی ادامه افزود سیاست ما توجه ویژه‌تر به ورزش بانوان است که امیدواریم با قول حمایت‌های سایر دستگاه‌ها شاهد ارتقا جایگاه تیم فوتسال دانشگاه در لیگ سال جاری باشیم.

عبدالمهدی نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور با تشکر از توجه ویژه معاونان دانشگاه به فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی دانشگاه بیان کرد: امیدواریم با کمک و همراهی حوزه معاونت اداری، مالی و عمرانی بتوانیم در جذب اسپانسر برای اعزام نمایندگان دانشگاه در رویدادهای بین‌المللی و حضوری موفق در لیگ فوتسال بانوان سال جاری اقدام کنیم و نماینده فوتسال پیام‌نور در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست