بازدید 2122

برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی

کد خبر: ۸۰۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 17 June 2018

دومین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت­های زبان فارسی (سامفا) روزهای پنجشنبه ۳۱ خرداد و جمعه اول تیر ماه ۹۷ در شهرهای تهران، بابلسر، قزوین، سنندج ، مشهد و همدان برگزار می شود.

به گزارش مهر، آزمون عمومی دومین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت­های زبان فارسی (سامفا) صبح و بعداز ظهر پنجشنبه ۳۱ خرداد و آزمون آکادمیک این دوره جمعه اول تیر ۹۷ در شهرهای تهران، بابلسر، قزوین، سنندج ، مشهد و همدان برگزار خواهد شد.

کارتهای‌ شرکت در آزمون برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ این آزمون‌ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ خرداد بر روی پایگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق دستورالعمل به حوزه­ های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام­ خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در دو آزمون عمومی و آکادمیک متقاضی شده اند ۲ کارت شرکت در آزمون برای آنان صادر شده است.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده می­ کنند باید با توجه به توضیحات ذیل کارت برای بررسی و رفع مغایرت در روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۹۷ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش کرده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با توجه به تاریخ و ساعت فوق به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی