بازدید 3056

صدور کارت بلیت یک ساله مترو برای خبرنگاران

کد خبر: ۸۰۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 17 June 2018

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ۳ هزار کارت بلیت یک ساله مترو برای خبرنگاران صادر می شود، گفت: کارت ها بدون مبلغ است و در هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش فارس، محسن پورسیدآقایی، درخصوص صدور کارت بلیت یک ساله حمل و نقل خبرنگاران گفت: قرار بود کارت‌های مبلغ‌دار صادر کنیم اما عده‌ای اعتراض کردند که شاید برخی بخواهند کمتر از مبلغ و یا برخی بخواهند بیشتر از مبلغی که قرار است کارت‌ها شارژ شوند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قرار است کارت‌ها به صورت یکساله و بدون مبلغ صادر می‌شود، گفت: در حال تغییر سیستم سخت‌افزاری و همچنین نرم‌افزاری کارت‌ها هستیم تا افراد از زمان صدور کارت به مدت یکسال هر چقدر خواستند از کارت استفاده کنند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در هفته جاری اعلام می‌کنیم که کارت در چه زمانی صادر و خبرنگاران چگونه آن را دریافت کنند، گفت: زمان دقیق را نمی‌دانم اما در حال تغییرات هستیم چرا که قرار است این کارت‌ها در اتوبوس نیز کار کند.

وی با تاکید بر این موضوع که این کارت‌ها در پارکومترها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد گفت: این کارت‌ها فقط برای اتوبوس و مترو در نظر گرفته شده است.

به گفته پورسیدآقایی در مصوبه‌ شورای شهر آمده کارت یکساله نه مبلغ‌دار.

وی در پاسخ به این پرسش که به تمام خبرنگارانی که ثبت‌نام کردند و آرم طرح ترافیک دریافت نکرده‌اند کارت بلیت یک ساله تعلق می‌گیرد، گفت: ما سهمیه در نظر می‌گیریم و سهمیه را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم تا آنها خبرنگاران‌شان را معرفی کنند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از 2 هزار آرم طرح ترافیک به خبرنگاران داده شده است گفت: برای حدود 3 هزار خبرنگار کارت بلیت یکساله صادر می‌شود و با این کار تقریبا تمام خبرنگاران تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند بر روی سایت قرار نگرفته است، گفت: منتشر می‌کنیم؛ زمانی که اسامی قطعی شود حتما اعلام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر