بازدید 7160

والیبال ایران حریف صربستان نشد

کد خبر: ۸۰۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶ 17 June 2018

پس از پیروزی روز گذشته تیم ملی والیبال مقابل لهستان، اینبار ملی پوشان حریف صرب‌ها نشدند و در یک بازی پایاپای ۳ بر ۲ مغلوب شدند.

به گزارش مهر، دومین روز از رقابت‌های هفته چهارم لیگ ملت های والیبال در حال برگزاری است و تیم ملی ایران پس از شکست شب کذشته تیم صدرنشین لهستان امشب مقابل صربستان دیگر تیم مدعی مسابقات قرار گرفت. ملی پوشان ایران در این هفته با تیم های لهستان، صربستان و آمریکا همگروه هستند. آمریکا میزبان گروه ایران در هفته چهارم است و ایران پس از پیروزی شب گذشته مقابل لهستان نتوانست حریف صربستان شوند و در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب حریف شد و تنها یک امتیاز از این بازی کسب کرد تا در مجموع ۱۳ امتیازی شود.

*ست نخست: ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

شاگردان ایگور نخستین امتیاز ست را کسب کردند و از ابتدا موفق شدند اختلاف خوبی را ایجاد کنند. تیم ایران پس از بازی شب گذشته مقابل لهستان امشب نمایش بهتری را ارائه داد و موفق شد با ۶ اختلاف امتیاز ۱۳ بر ۷ از حریف صربستانی خود پیشی گیرد. شاگردان ایگور برتری خود را حفظ کردند تا نخستین تایم استراحت فنی را با امتیاز ۱۶ بر ۱۱ پشت سربگذارند. صرب ها پس از این تایم استراحت، با کسب ۳ امتیاز متوالی، اختلاف امتیاز را به عدد ۲ کاهش دادند تا کولاکوویچ مجبور به گرفتن تایم استراحت فنی شود. ملی پوشان صربستان رفته رفته به بازی برگشتند و اختلاف امتیاز ها را کم کردند اما در نهایت این تیم ایران بود که با استفاده مناسب از موقعیت ها و اشتباهات صربستانی ها ۲۵ بر ۲۱ ست نخست را با پیروزی طی کرد.

*ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود صربستان

در شروع ست دوم بر خلاف ست قبل این صربستانی ها بودند که موفق شدند اختلاف امتیاز را ایجاد و ۳ بر صفر پیش افتادند. ایران در این ست امتیاز سرویس های بسیاری را از دست داد و نسب به ست گذشته اشتباهات فردی باعث شد تا نتواند خوب عمل کند. در ادامه و پیش از نخستین تایم استراحت فنی ملی پوشان اختلاف را کاهش دادند تا ۸ بر ۶ نزد ایگور کولاکوویچ روند. صربستانی اینبارامتیاز سرویس های خود را از دست دادند تا به کمک ایران آید و بازی به تساوی ۱۳ بر ۱۳ کشیده شد. ملی پوشان ایران بالاخره موفق شدند در این ست از حریف پیش افتند و حساب کار ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران تغییر کرد. صربستان بار دیگر بازی را در امتیاز ۱۷ به تساوی کشاند، دو تیم تا امتیاز ۲۰ پایاپای پیش رفتند اما اتاناسیویچ موفق شد با زدن سرویس های خوب ۲۴ بر ۲۰ یک تنه صربستان را پیش اندازد و در نهایت نیز ۲۵ بر ۲۲ صرب ها پیروز شدند تا کار در ست شماری به تساوی یک بر یک کشیده شود.

*ست سوم: ۲۷ بر ۲۵ به سود صربستان

در ست سوم بر خلاف دو ست گذشته تیم های ایران و صربستان بازی پایاپایی را آغاز کردند و نتیجه ۵ بر ۴ به سود ایران بود. شاگردان ایگور کولاکویچ بار دیگرموفق شدند با ۳ اختلاف امتیاز ۷ بر ۴ از حریف پیش باشند. ایران در ادامه برتری خود را حفظ کرد تا ۱۳ بر ۱۱ همچنان پیروز باشد. بازی پر افت و خیز دو تیم ادامه داشت تا یک بار دیگر کار در امتیاز ۱۳ به تساوی کشیده شود و تا امتیاز ۱۶ نیز برابر بودند که بار دیگر سیویچ فرشته تیمش شد و نتیجه بازی ۱۹ بر ۱۶ به سود صربستان شد که کوولاکویچ را بار دیگر مجبور به گرفتن تایم استراحت کرد. این تایم استراحت جواب داد و ملی پوشان ایران با کسب دو امتیاز متوالی اختلاف را به عدد یک کاهش دادند تا اینبار مربی صربستان تقاضای تایم استراحت کند اما مانع امتیاز آوری ایران نشد تا بازی در امتیاز ۱۹ برابر شود. در ادامه نیز بازی برابر پیش رفت وصرب ها موفق شدند ۲۷ بر ۲۵ ست سوم را نیز پیروز شوند.

*ست چهارم: ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران

همچون ست گذشته بازی برابر آغاز و دو تیم تا امتیاز ۳ مساوی بودند. اما ایران موفق شد با کسب ۳ امتیاز متوالی ۵ بر ۳ پیش باشد و با ۸ بر ۴ به استقبال نخستین تایم استراحت فنی این ست رود. در ادامه صربستان در امتیاز ۱۰ کار را به تساوی کشید اما ایران اجازه پیش روی بیش تر را نداد و ۱۳ بر ۱۰ ایران تیم برتر باقی ماند ونیکولا گربیچ، مربی صربستان مجبور به گرفتن تایم استراحت شد. تایم استراحت گربیچ موثر بود و صرب ها دو امتیاز متوالی کسب کردند و در ادامه نیز بار دیگر کار را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاندند اما بار دیگر ایران اختلاف امتیاز را ایجاد و ۱۹ بر ۱۵ تیم برتر زمین شد. برتری ایران حفظ شد و شاگردان ایگور با پیروزی ۲۵ بر ۲۰در ست چهارم در ست شماری کار را به تساوی کشاندند تا ست پنج تعیین کننده پیروز بازی شود.

*ست پنجم: ۱۵ بر ۱۱ به سود صربستان

صربستانی ها شروع خوبی در این ست داشتند و ۳ بر صفر پیش افتادند تا کوولاکویچ درخواست تایم استراحت کند. ملی پوشان موفق شدند اختلاف امتیاز را کاهش و نتیجه را به امتیاز ۵ بر ۴ تغییر دهند اما باز هم صرب ها اختلاف را ایجاد و ۸ بر ۴ پیروز شدند تا دو تیم زمین ها را تغییر دهند. در ادامه ملی پوشان بار دیگر اختلاف امتیاز را کاهش دادند و نتیجه ۸ بر ۶ به سود صربستان شد اما در نهایت تیم ملی صربستان در این ست کم تر اشتباه کرد و موفق شد ۱۵ بر ۱۱پیروز ست و بازی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر