بازدید 2129

مجوز وام خارجی برای شرکت های اروپایی در ایران به روز رسانی شد

کمیسیون اروپا با صدور بیانیه ای قوانین مجوز وام خارجی برای اعضای خود به منظور سرمایه گذاری در ایران را به روز رسانی کرد.
کد خبر: ۸۰۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 11 June 2018

کمیسیون اروپا با صدور بیانیه ای قوانین مجوز وام خارجی برای اعضای خود به منظور سرمایه گذاری در ایران را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویوروپ، اتحادیه اروپا در راستای پایبندی به برجام قانون انسداد و مجوز وام خارجی کشورهای عضو خود را به روز رسانی کرد.

کمیسیون اروپا با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد: کمیسیون با تصویب این به روز رسانی نشان داد خواهان حفظ و پایبندی توافق هسته ای ۲۰۱۵ با ایران است.

این در حالی است که اتحادیه اروپا در پی تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا درباره نقض یکجانبه توافق هسته ای در ماه گذشته میلادی گام هایی را برای حفاظت از فعالیت شرکت هایش در ایران برداشته است.

بر اساس اعلام کمیسیون اروپا این تصمیم بدنبال مذاکرات در نشست غیر رسمی صوفیه اتخاذ شده است.

کمیسیون اروپا همچنین متذکر شد که در راستای مجوز فعالیت سرمایه گذاری برای شرکت های اروپایی در ایران مجوز وام خارجی بانک سرمایه گذاری اروپا را به روز می کند.

این اقدام به معنی الزام بانک سرمایه گذاری اروپا در حمایت مالی از طرح های اروپایی در ایران نبوده، اما در عین حال تصمیمگیری درباره این سرمایه گذاری ها برعهده هیات مدیره بانک سرمایه گذاری اروپاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل