بازدید 2977
۲

مدارس غیر دولتی ساماندهی می‌شوند

کد خبر: ۸۰۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 11 June 2018

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش از تشکیل کارگروه ویژه‌ای در این کمیسیون برای بررسی وضعیت مراکز آموزش عالی غیر‌انتفاعی خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از ارجاع تقاضای 60 تن از نمایندگان به این کمیسیون پس از حادثه یکی از مدارس غرب تهران خبر داد و گفت: این تقاضا درباره بررسی وضعیت مراکز آموزش عالی غیر‌انتفاعی است.

وی افزود: گزارش‌هایی به کمیسیون ارجاع شده که نشان می‌دهد برخی از این مراکز شاخص‌های کیفی و کمی لازم را برای جذب دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری ندارند ولی اقدام به جذب این دانشجویان می‌کنند. لذا این روند منجر به کاهش کیفیت و مشکلات در بازار کار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه برای بررسی این موضوع کارگروه ویژه‌ای در کمیسیون تشکیل شده است، تصریح کرد: بنده به اتفاق سید محمدباقر عبادی، آقایان قاسم احمدی لاشکی، سیدجواد ساداتی‌نژاد، نگهبان سلامی و همچنین اسفندیار اختیاری اعضای این کارگروه را تشکیل می‌دهیم.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه آقای ساداتی‌نژاد از سوی اعضای کمیته به عنوان رئیس انتخاب شد، گفت: مقرر شده تا در هفته جاری اعضای کمیته مستندات و مدارک ارجاع شده به کمیسیون را بررسی و تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهند.

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: قرار است اعضای کمیته در این‌باره گزارشی برای بررسی در صحن کمیسیون آموزش، تقدیم هیئت رئیسه این کمیسیون کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
غیر انتفاعی شهر ما بدون داشتن حتی یک هییت علمی و فقط با اساتید مدعو انواع رشته های کارشناسی ارشد را گرفته و کیلوئی هم نمره میدن.
" مدارس غیر دولتی ساماندهی می‌شوند
"
كي ؟! چه زماني ؟! چند قرن آينده !!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل