بازدید 7112
۳

شکایت آموزش‌ و پرورش از ناظم خاطی مدرسه معین

کد خبر: ۸۰۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 03 June 2018

تصویر شکایت آموزش‌ و پرورش شهر تهران از معاون خاطی مدرسه معین منتشر شد.

به گزارش فارس، در شکایت که توسط عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به دادسرای ناحیه ۲۱(ویژه ارشاد) ارائه کرده، امده است: به استحضار می رساند طبق گزارش واصله و مدارک ضمیمه از اداره آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران و درخواست جمعی از اولیا مجتمع آموزشی غیر دولتی پسرانه دکتر معین شخصی به نام ... از نیروهای آزاد شاغل در مدرسه مزبور از موقعیت و پست و مقام خود سوء استفاده کرده و با رفتارهای غیر اخلاقی و خلاف قانون و مقررات خود موجب وهن دستگاه و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش شده است.

لذا از نامبرده به اتهام سوء استفاده از پست و موقعیت شغلی خود و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش و جریحه دار شدن احساسات عمومی در سطح جامعه و ایجاد حساسیت به وجود آمده در فضای مجازی شکایت داشته و درخواست رسیدگی خارج از نوبت وفق قوانین و مقررات مورد استدعاست.

درضمن آقای فرشید اسمعیلی و خانم آرزو عبدالمالکی منفردا و متفقا به عنوان نمایندگان حقوقی این اداره کل جهت پیگیری موضوع و دفاع از حقوق آموزش و پرورش معرفی می گردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳
متهم اصلی در اینجا خوده آموزش و پرورشه که مدارس غیر انتفاعی رو بدون نظارت به حال خود رها کرده و حالا برای اینکه مسئولیت رو از خودش دور کنه خودش رو جایه شاکی جا میزنه.
یعنی چه؟1 چرا اسم این فرد خاطی را سانسور کردید؟!!!!! همین کار ها رو کردید که فساد در جامعه روز به روز بیشتر میشه. به وظیفه خود که اطلاع رسانی دقیق هست به درستی عمل کنید.
نوشدارو بعد از مرگ سهراب.
آموزش و پرورش می بایست تمامی این مدارس را بنحو مناسبی کنترل می کرد تا اینگونه مسائل بروز نکند. افسوس و صد افسوس.
خبر رسانی را ملاحظه نمایید که اسم متهم نیز باید پنهان بماند که مبادا ایشان تبرئه شود و مشکلی برایشان پیش آید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر