بازدید 19743
در جنایتی دردناک رخ داد:

هدف قرار دادن پرستار زن فلسطینی توسط تک تیرانداز اسرائیلی+ فیلم

رژیم اسرائیل در ادامه جنایات خود علیه ملت مظلوم فلسطین، «رزان اشرف النجار» پرستار 22 ساله فلسطینی را با ضرب تک تیرانداز خود در مرز نوار غزه به شهادت رساندند. رویترز گزارش داد که او لباس سفید بر تن داشت و دستانش را برای اینکه به او شلیک نکنند، بالا گرفته بود. اما سربازان اسرائیل او را هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.
کد خبر: ۸۰۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 02 June 2018

رژیم اسرائیل در ادامه جنایات خود علیه ملت مظلوم فلسطین، «رزان اشرف النجار» پرستار 22 ساله فلسطینی را با ضرب تک تیرانداز خود در مرز نوار غزه به شهادت رساندند.

به گزارش تابناک، وی درحال امداد رسانی به زخمی ها در یکی از چادرهای بازگشت در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه بود که به ضرب گلوله شهید شد.

 رویترز نیز گزارش داد که او لباس سفید بر تن داشت و دستانش را برای اینکه به او شلیک نکنند، بالا گرفته بود. اما سربازان اسرائیل او را هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.

در همین زمینه، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن شرح نحوه شهادت «رزان النجار» پرستار ۲۱ ساله فلسطینی از نهادهای بین المللی خواست تا اقدامات لازم برای حمایت از تیم های پزشکی را انجام دهند.

به گزارش راشا تودی، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام عمدی ارتش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن «رزان النجار» پرستار فلسطینی گزارشی از شهادت او ارائه داده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد رزان النجار ۲۱ ساله از اولین روزهای آغاز تظاهرات بازگشت در نوارغزه به کادر امدادی برای رسیدگی به مجروحان این تظاهرات پیوسته بود و از ۳۰ مارس گذشته تا کنون شاهد جرایم رژیم اشغالگر قدس علیه زنان، کودکان و تیم های پزشکی و خبری و شهروندان بی دفاع فلسطینی بوده است.

تعداد بازدید : 4025

این وزارتخانه تأکید کرده که کادر پزشکی مستقر در نوارغزه با روپوش های سفید قابل شناسایی هستند و در حالی که در حال انتقال مجروحان هستند دست های خود را بالا می برند به این معنا که قرار نیست خطری برای نیروهای اسرائیلی ایجاد کنند با این حال نظامیان اسرائیلی به صورت مستقیم رزان را که در حال انتقال یک مجروح بوده مورد هدف قرار داده و این گلوله به سینه او اصابت کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد که تیم های پزشکی و امدادی به فعالیت خود برای نجات جان مردم فلسطین به هر قیمتی ادامه خواهند داد.

هدف قرار دادن پرستار زن فلسطینی توسط تک تیرانداز اسرائیلی+ فیلم

این وزارتخانه مرکز پزشکی در شرق خان یونس محل شهادت رزان را به نام او نامگذاری کرده است و از نهادهای بین المللی خواسته تا اقدامی جدی برای حمایت از کادرهای پزشکی و امدادی اتخاذ کنند.

لازم به ذکر است، ایالات متحده امروز شنبه قطعنامه کویت در محکومیت کشتار فلسطینیان به دست اسرائیل را وتو کرد. این کشور تنها رأی مخالف را داد. قطعنامه بعدی را که بیشتر به محکومیت حماس و اشاره به حق اسرائیل در دفاع از خود اختصاص داشت، خود آمریکا تهیه کرده بود و تنها خودش به آن رأی مثبت داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی