بازدید 9387
۸

فروش قبر ۱۵ میلیونی در بهشت زهرا

کد خبر: ۸۰۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 02 June 2018

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران با اشاره به فروش ۱۵ میلیونی قبر در قطعات قدیمی بهشت زهرا گفت: سازمان خودکفا است و از سال ۷۳ تاکنون از شهرداری بودجه ای دریافت نکرده ایم.

به گزارش فارس، سعید خال در خصوص قیمت قبور دربهشت زهرا گفت: در طول تاریخ ۴۷ سال بهشت زهرا تا کنون گران ترین قیمت قبر در بهشت زهرا ۱۵ میلیون تومان آن هم در قطعات ۱ تا110 بوده که قدمت آنها بیش از ۳۰ سال است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران ادامه داد: در فاز دوم بهشت زهرا حداکثر قیمت قبور ۹ میلیون تومان و در فاز سوم و قبور روز قیمت هر طبقه 750 هزار تومان است.

خال با بیان اینکه قیمت قبور در بهشت زهرا بر اساس نظام قیمت گذاری قبور شورای شهر تهران است، گفت: سازمان بهشت زهرا در قطعات جدید قبر رایگان می دهند و ۲ طبقه بالای قبر را به صورت یارانه ای به قیمت هر طبقه ۷۵۰ هزار تومان به بستگان درجه یک متوفی می فروشد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران افزود: البته قیمت دو طبقه بالای قبر رایگان برای بهشت زهرا حدود ۲.۵ میلیون تومان هزینه دارد ولی شهرداری آن را به صورت یارانه ای و بعضاً اقساطی به قیمت هر طبقه ۷۵۰ هزار تومان می فروشد.

به گفته خال، در سال ۹۶، ۲۲ هزار قبر رایگان به شهروندان تهرانی داده ایم.

وی با تاکید بر این موضوع که هرگونه خرید و فروش قبر در بهشت زهرا ممنوع است، گفت: برخی اعلام کردند که ما قبر ۵۰۰ میلیونی داریم که اصلاً اینطور نیست و از اساس این موضوع کذب است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران ادامه داد: هر کس یک قبر نجومی در بهشت زهرا معرفی می کند ۴ برابر قیمت آن جایزه می گیرد.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر افزایش نرخ و افزایش بهای خدمات در بهشت زهرا نداشته ایم، گفت: قرار است لایحه ای را در سال جاری برای تعدیل قیمت ها به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کنیم.

خال در پاسخ به این پرسش که میزان درآمد بهشت زهرا از محل فروش قبر چقدر است، گفت: میزان در آمد متغیر است و بستگی به میزان مرگ و میر دارد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران ادامه داد: ولی بهشت زهرا یک سازمان خودگردان است و از سال ۷۳ تا به امروز بودجه ای از شهرداری تهران دریافت نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
خدا را شكر بالاخره در يكجا از اين مملكت ديديم سازماني خودكفا از درآمد نفتي هست پس آرزوي سازمان بهشت زهرا (س) براي افزايش درآمد و سوددهي بالا افزايش تعداد متوفي ها است
تجارت با محل دفن فوت شدگان
پس چرا در اسفند 95 بابت یک قبر در قطعه 66 از من 32 میلیون تومان وجه دریافت کردند؟
همین چند روز پیش یکی از بستگان ما فوت کرد و یک قبر سه طبقه در قطعه 225 خریدن براش 22 میلیون تومان. ...
قبر 17 ميليوني 1 طبقه جديد در قطعه 86 بهشت زهرا . دفن متوفي در خرداد 97
دیگه مردن هم صرف نمیکنه
يك كارگر بايد 31 سال حق مسكن 40000 توماني خود را پس انداز كند تا يك قبر بخرد
ما قبر خریدیم از قدیم الان برای دفن گفتند باید 60 میلیون بپردازین! گفتیم ما خریدیم اونجارو گفت ااا 30 تومن! کسی هست که پیگیری کنه چرا باید این وضع باشه؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل