بازدید 2748

زمان ثبت‌نام نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات

کد خبر: ۸۰۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 30 May 2018

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

به گزارش دانشجو، حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بعد از ماه رمضان انجام می‌شود، ولی هنوز روز ثبت نام مشخص نیست و اعزام دانشگاهیان این دوره نیز از مرداد ماه آغاز شده و تا مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بازه زمانی ۴ ماهه هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه یافت، حدود ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب ۳۱۷ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این دوره از اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات با ماه‌های رجب و شعبان نیز مصادف شد و قشر جوان کشور در روز‌های مبارک این دو ماه به حضرات معصومین (علیهم السلام) در کشور عراق عرض ارادت کردند.

وی گفت:از کل کاروان‌های اعزام شده در این دوره، ۲۵۹ کاروان به صورت هوایی و ۵۸ کاروان به صورت زمینی به عتبات عالیات اعزام شدند و همه کاروان‌ها شهر مقدس سامرا را هم زیارت کردند.

حجت الاسلام فقیهی گفت: بیشترین آمار اعزام از استان تهران بوده است و استان فارس در رتبه دوم و استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در رتبه سوم قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی