بازدید 8478
۴

خودسوزی یک پناهجوی ایرانی در آلمان

کد خبر: ۸۰۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 30 May 2018

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش می دهد که یک پناهجوی ایرانی در آلمان که درخواست پناهندگی اش رد شده بود در اثر خودسوزی دچار جراحات شدیدی شده است.

به گزارش رکنا، پلیس گفت که یک مرد ۳۵ ساله وسط روز وارد یک دفتر امور اداری در گوپینگن واقع در نزدیکی شهر اولم در جنوب غربی این کشور شد و مدارکی که نشان دهنده رد درخواست پناهندگی اش بود را نشان کارمندان داد.

دو نفر از کارکنان این دفتر به او اطمینان دادند برای کمک به او تلاش خواهند کرد اما این مرد که نامش فاش نشده عصبانی شد و با خالی کردن یک بطری سوخت روی بدنش خود را آتش زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
دولت آمریکا برای آزادی 3 کره ای که تابعیت آمریکایی داشتن و در کره شمالی زندانی بودند سال ها بر این کشور فشار وارد میکرد و بالاخره آنها را آزاد کرد. دولت کانادا برای آزادی ایرانی هایی که تابعیت کانادایی دارند و در ایران اسیر هستند هر سال چند قطعنامه حقوق بشری علیه ایران تصویب میکنه.
اونوقت دولت خودمون حاضر نیست برای حقوق هموطنای خودمون که در کشورهای دیگه بهشون ظلم میشه کاری کنه واقعا عجیب نیست؟
مسوولین عزیزچرا ایرانبها ابن همه پناهنده میشن؟
یک بطری سوخت یعنی چی؟!
اینهم از عاقبت بهشت ایرانی ها فکر می کنند انطرف اب همه چیز اماده است رفاه کار. پول خانه و زندگی ولی ول همه اینها دچار. توهم هستند. در صورت قبول شدن که یک پروسه طولانی است. باید زبان یاد بگیرند یعنی حد اقل ۳. تا ۵ سال. بعد دوره ببینند حد اقل ۳ سال. بعد تازه اگر در رشته خود کار پیدا کنند یک حقوق کاملا معمولی. یک زندگی. کاملا. متوسط به پایین خواهند داشت ضمن اینکه همیشه خارجی هستند و خارجی باقی خواهند ماند. تازه این پروسه یک مرحله از زندگی کسانی است که همه چیز. به روال عادی پیش برود و ادمهای مثلا موفقی هستند جوانانی که واقعا مشکل جدی نداشته باشند رفتن به انطرف اب فقط سرخوردگی افسردگی و تنهایی و بی سرانجامی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها