بازدید 4585
سوژه

تلاش چندسایت و رسانه برای توجیه حضورخانزاده درلیست کی روش

نکته جالب اینکه برانکو ایوانکوویچ این بازیکن را در لیست مازاد پرسپولیس قرار داده بود و به درستی تشخیص داد که چنین بازیکنی در سطح بازی در باشگاهی مثل پرسپولیس نبوده و نیست
کد خبر: ۸۰۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 24 May 2018

در میان همه اسامی دعوت شده در لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی 2018، حضور یک مدافع نه چندان جوان و به شدت متزلزل باعث تعجب و انتقاد و اعتراض کارشناسان و اهالی فوتبال شد. حالا برخی رسانه ها و سایت های داخلی با اهداف مشخص و پنهان ناپذیر در پی توجیه حضورش هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخاب های غیرمنتظره و عجیب سرمربی پرتغالی تیم ملی چیز جدیدی نیست و در جام جهانی قبلی نیز حضور علیرضا حقیقی در اردو و سپس فیکس شدنش در جام جهانی، جنجال زیادی را به پا کرد و این بار نیز در حالی که سیدجلال حسینی با بهانه جوانگرایی و ووریا غفوری با بهانه عجیب بازی کردن در پست غیرتخصصی خط خورده اند، برای ماندن خانزاده در لیست، دلیل قابلیت وی به بازی در چند پست اشاره شده است. استدلالی عجیب که با حضور بازیکنانی نظیر پژمان منتظری، روزبه چشمی و مجید حسینی رنگ می بازد و تنها به یک مطلب با مقاصد خاص تبدیل می شود.

سطح کیفی محمدرضا خانزاده در تمامی سالهایی که در فوتبال ایران ظهور کرده است، هیچگاه در حد تیم ملی نبوده و اصرار کی روش به بردن وی به تورنمنت ها که اغلب حالت توریستی دارد و بازی خاصی از وی ندیده ایم، خود گویای همه چیز است. نکته جالب اینکه برانکو ایوانکوویچ این بازیکن را در لیست مازاد پرسپولیس قرار داده بود و به درستی تشخیص داد که چنین بازیکنی در سطح بازی در باشگاهی مثل پرسپولیس نبوده و نیست.

Image result for ‫محمدرضا خانزاده + کی روش‬‎

کمتر مربی سراغ داریم که به کلاس فنی نازل این بازیکن در قیاس با مهره هایی چون سیدجلال و وریا واقف نباشد و هیچگاه نمی توان روی توان این بازیکن برای حضور در میدانی مثل جام جهانی آن هم در حضور بازیکنانی نظیر غفوری و سیدجلال حساب باز کرد.

این نکته جالب است که بدانید خانزاده سومین حضور خود را در مسابقات بین‌‌المللی و دومین حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند در حالی که بازیکنان شایسته بسیاری بودند که باید به جای این مدافع به چنین تورنمنت های معتبری اعزام شود. خانزاده پیش از این از سوی کی‌روش برای حضور در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های آسیا و در حال حاضر برای حضور در جام جهانی روسیه در ترکیب ایران قرار گرفته است که برای خود رکوردی محسوب می شود. جالب اینکه خود کی روش هم هیچگاه اعتقادی به بازی گرفتن از این مهره ضعیف در دیدارهای رسمی در این تورنمنت ها نداشته و مشخص نیست با چه انگیزه ای این مهره همیشه نیمکت نشین را با خود به سفرهای ملی می برد؟! شاید بخاطر گرفتن پیراهن امضاشده مسی باشد که سوژه اردوی تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل بود.

مدافع سابق تیم پرسپولیس که فصل اخیر بازیکن تیم پدیده مشهد بود ، در پست دفاع میانی بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت و طبق امتیازهای فنی برنامه نود در کل نیم فصل دوم امتیازهای بسیار پایین و ضعیفی گرفت. حال خانزاده با تصمیم کارلوس کی‌روش دومین میدان جام جهانی خود را تجربه می‌کند در حالیکه ستاره های بسیار در این دوران نادیده گرفته شدند و حق مسلم حضور در جام جهانی را از دست داده اند.

Image result for ‫محمدرضا خانزاده + کی روش‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر