بازدید 24012

اسامی نهایی بازیکنان تیم‏‌های ملی انگلیس و برزیل در جام‏ جهانی

تیم انگلیس در گروه سوم با آمریکا، الجزایر و اسلوونی به رقابت خواهد پرداخت. پیکار‌های جام جهانی از جمعه ۲۱ خردادماه سال جاری با حضور ۳۲ تیم در ۸ گروه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷ 02 June 2010

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس فهرست ۲۳ نفره خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ اعلام کرد.

به گزارش فارس؛ فابیو کاپلو روز گذشته فهرست بازیکنانش را جهت همراهی در رقابت‌های آفریقای‌جنوبی اعلام کرد که در این میان تئو والکات از تیم آرسنال بخت حضور در جام جهانی ار از دست داد. فهرست مردان گزینش شده تیم انگلیس به این شرح است:

دروازه‌بان:
جو هارت - منچسترسیتی
دیوید جیمز- پورتسموث
روبرت گرین- وستهام

خط دفاع:
جیمی کاراگر - لیورپول
اشلی کول- چلسی
ریو فردیناند- منچستریونایتد
گلن جانسون- لیورپول
لدلی کینگ- تاتنهام
جان تری- چلسی
ماتیو آپسون- وستهام
استفان وارناک - آستون‌ویلا

خط میانی:
گرت بری - منچسترسیتی
مایکل کریک- منچستریونایتد
جو کول- چلسی
استیوون جرارد- لیورپول
فرانک لمپارد- چلسی
آرون لنون- تاتنهام
جیمز میلنر - آستون‌ویلا
شون رایت فیلیپس - منچسترسیتی

خط حمله:
وین رونی- منچستریونایتد
امیل هسکی- آستون‌ویلا
پیترکرواچ - تاتنهام
جرمین دفو- تاتنهام

تیم انگلیس در گروه سوم با آمریکا، الجزایر و اسلوونی به رقابت خواهد پرداخت. پیکار‌های جام جهانی از جمعه ۲۱ خردادماه سال جاری با حضور ۳۲ تیم در ۸ گروه آغاز خواهد شد.

 

فهرست نهایی دونگا بدون رونالدینیو
کاکا در جام جهانی ۲۰۱۰ با پیراهنی به میدان خواهد رفت که سال‌ها بر تن پله، بازیکن بزرگ فوتبال برزیل بود.

فدراسیون فوتبال برزیل CBF روز گذشته از تصمیم خود برای دادن پیراهن شماره ۱۰ برزیل به کاکا خبر داد. این فدراسیون روز سه‌شنبه به طور ر. سمی شماره‌های ۲۳ بازیکن سلسائو حاضر در جام جهانی آفریقای جنوبی را اعلام کرد. بر این اساس آخرین امید‌های رونالدینیو برای حضور در جام جهانی و همراهی برزیل از بین رفت و بازیکن میلان تنها نظاره‌گر بازی تیم ملی کشورش خواهد بود.

او در رقابت‌های ۴ سال پیش در آلمان پیراهن شماره ۱۰ را به تن داشت. کارلوس ادواردو (هوفنهایم)، پائولو انریکه گانزو (سانتوس)، دیگو تاردلی (آتلتیکو مینیرو) مارسلو (رئال مادرید)، آلکس (چلسی) و ساندرو (پورتو آلگره) دیگر بازیکنانی هستند که با برزیل به آفریقای جنوبی نخواهند رفت. کارلوس دونگا گفت: تنها در صورت آسیب‌دیدگی یکی از بازیکنانش که به از دست دادن جام جهانی از سوی او بیانجامد، تیمش را تغییر خواهد داد.

کاکای ۲۸ ساله هنوز هم با دردسر‌هایی از ناحیه عضله روبه‌روست ولی پزشکان برزیل به او اجازه همراهی سلسائو در بازی دوستانه برابر زیمباوه را دادند.

کاپیتان برزیل در آفریقای جنوبی لوسیو، مدافع اینتر با شماره ۳ خواهد بود. بازی دوستانه بعدی برزیل ۷ ژوئن برابر تانزانیا خواهد بود.

قهرمان ۵ دوره رقابت‌های جام جهانی در گروه G. رقابت‌ها در کنار کره شمالی، پرتغال و ساحل عاج گروه مرگ رقابت‌ها را شکل خواهد داد. نخستین بازی مردان دونگا ۱۵ ژوئن برابر کره شمالی انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل