بازدید 2704

اطلاعيه فدراسيون فوتبال درباره ماجرای جالب شرکت بلیت فروشی!

برخلاف گفته برخي از نشريات كه اين شركت در حال حاضر مشغول فعاليت است ، اعلام مي كنيم كه در حال حاضر هيچ گونه فعاليت و گردش مالي توسط اين شركت انجام نمي شود و همچنين اين شركت در خصوص تهيه و فروش بليط در فصل جاري ليگ برتر هيچ گونه اقدامي را انجام نداده است و پس از اتمام مرحله اول پروژه مكانيزاسيون كه همان يافتن پيمانكار و طراح است اين شركت وظيفه نظارت ، كنترل و اجراي طرح را به عهده خواهد داشت.
کد خبر: ۷۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۵ 04 January 2010
فدراسيون فوتبال در خصوص درآمدزايي جديد و تاسيس شركت بليت فروشي توسط مديران فدراسيون، اطلاعيه‌اي صادر كرد.

به گزارش فارس، اطلاعيه فدراسيون فوتبال به شرح زير است:

1-مطابق ماده 69 – بند 10 اساسنامه، فدراسيون فوتبال مي تواند كليه فعاليت هاي بازرگاني ، تجاري و خدماتي خود را مديريت و اجرا كند.

2-همانگونه كه در اخبار سايت رسمي فدراسيون فوتبال آمده بود اين فدراسيون قصد دارد سيستم بليت فروشي مكانيزه را به اجرا درآورد و جهت انجام اين مهم جلسات متعددي با شركت هاي داخلي و خارجي جهت امكان سنجي اوليه انجام داده و با بسياري از طراحان برجسته در زمينه طراحي اين سيستم مكانيزه مذاكراتي را انجام داده است و در حال حاضر در مراحل نهايي آن به سر مي برد و پس از نهايي شدن طرح، فدراسيون فوتبال قصد دارد آن را به صورت يكپارچه در تمام كشور به اجرا درآورد.

3-تاسيس اين شركت در ارديبهشت ماه سال جاري و با تصويب هيات رئيسه فدراسيون فوتبال و با توجه به ضوابط حاكم بر تاسيس شركت ها در سازمان ثبت شركت ها به ثبت رسيده و البته پس از نهايي شدن پروژه فوق الذكر نياز به يك مديريت واحد، جامع و يكپارچه است كه بتواند فعاليت هاي مربوط به بليت فروشي مكانيزه را راهبري كند و برخلاف گفته برخي از نشريات كه اين شركت در حال حاضر مشغول فعاليت است ، اعلام مي كنيم كه در حال حاضر هيچ گونه فعاليت و گردش مالي توسط اين شركت انجام نمي شود و همچنين اين شركت در خصوص تهيه و فروش بليط در فصل جاري ليگ برتر هيچ گونه اقدامي را انجام نداده است و پس از اتمام مرحله اول پروژه مكانيزاسيون كه همان يافتن پيمانكار و طراح است اين شركت وظيفه نظارت ، كنترل و اجراي طرح را به عهده خواهد داشت.

4-برخلاف گفته برخي از نشريات ، اين شركت متعلق به اشخاص حقوقي نبوده و سهام اين شركت به صورت كامل و صددرصد در اختيار فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران است.

شركت سبز

5-ضمنا با توجه به اعلام رئيس فدراسيون فوتبال كه رئيس هيات مديره شركت مذكور نيز است ، طي نامه اي به مراجع ذي صلاح اعلام شده كه اين شركت هيچ گونه فعاليت و گردش مالي نداشته است.
متاسفانه اخبار و اطلاعاتي كه در اختيار اين نشريات قرار گرفته است به صورت كاملا ناقص بوده و بديهي است كه اتهام درآمد زايي خارج از اصول و يا دريافت رانت توسط برخي اشخاص در فدراسيون فوتبال برمبناي همين منابع خبري و اطلاعات ناقصي است كه آنها در اختيارشان قرار مي دهند.
بنابراين فدراسيون فوتبال ضمن بيان كليات تاسيس شركت بليت سبز فوتبال اعلام مي دارد كه اين اطلاعيه جهت تنوير افكار عمومي بوده و در صورت مشاهده هرگونه اتهام ديگر در اين زمينه موضوع را از طريق مراجع قضايي به جديت پيگيري خواهد كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی