بازدید 4460
۱

تحصیل بیش از ۵۰۰۰ دانشجوی ایثارگر در دانشگاه تهران

کد خبر: ۷۹۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 15 May 2018

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران از تحصیل بیش از ۵۰۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۳۵ نفر از این دانشجویان به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه تهران انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر رحمت الله اللهیاری در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران مفتخر است که میزبان حدود ۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر است. در مسیر اهداف دانشگاه تهران، رویکرد اداره کل شاهد و ایثارگر و مجموعه سیستم آموزشی دانشگاه تهران، تقدیر از برگزیدگان علمی و آموزشی است.

وی در ادامه افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش دانشگاه تهران ۳۹۴۱ نفر، کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ۶۴۲ نفر و اعضای هیئت علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ۱۹۳ نفر هستند که جمع خانواده شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ۴۷۷۶ نفر هستند.

مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با تشریح جمعیت دانشجویان تحت پوشش در مقاطع مختلف تحصیلی و نوع ایثارگری، اظهار کرد: با احتساب ورودی‌های ۵ درصدی امسال، ما میزبان حدود ۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه تهران هستیم. در رأس امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ستاد شاهد و ایثارگر قرار دارد که رئیس این ستاد، رئیس دانشگاه تهران جناب آقای دکتر محمود نیلی احمدآبادی هستند.

دکتر اللهیاری در ادامه، تصریح کرد: معمولا سالی دو بار این ستاد تشکیل جلسه می‌دهد و سیاست‌های کلی دانشگاه تهران در خصوص حوزه شاهد و ایثارگر در آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران هر ساله مقارن با سالروز فتح خرمشهر، حماسه دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت، برگزار می‌شده که امسال دهمین دوره این رویداد با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان، کمی زودتر برگزار شد.

مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با اشاره به روند انتخاب دانشجویان ممتاز و نمونه شاهد و ایثارگر، گفت: از میان ۴۴ دانشجوی حائز شرایط، ۲ دانشجوی نمونه، ۷ دانشجوی ممتاز و ۳۵ دانشجوی شاهد و ایثارگر نیز به عنوان شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در پایان، افزود: تلاش ما تقدیر از دانشجویان نمونه و ممتاز است و برنامه های بسیار خوبی در دست اجرا است که امیدواریم بتوانیم با حمایت همه مسئولان امر، سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را ارتقا دهیم و از افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر پیشگیری کنیم. امروز افتخار می‌کنیم که بسیاری از دانشجویان نمونه و ممتاز در سطح دانشگاه تهران از دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند.

در ادامه این مراسم دکتر محمدعلی فقیه مدیر کل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر خاطراتی از حماسه دفاع مقدس، گفت: پدران عزیزانی که قرار است از آن‌ها تقدیر شود در زمان فتح خرمشهر حماسه آفریدند و کشور ما را نجات دادند و نماد پیروزی حق علیه باطل را در خرمشهر آفریدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، وی افزود: امروز ما در خدمت فرزندان همان ایثارگران، به عنوان ایثارگرانی که در جبهه‌های دیگری حماسه‌آفرینی می‌کنند، هستیم. کسانی که پا جای پای همان پدران گذاشته‌اند و مسیر ایثار را این بار در صحنه‌های علمی ادامه داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
و انشأ الله پنج هزار مدیر خوب...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی