بازدید 6482

واکنش آموزش‌وپرورش فسا نسبت به رفتار یک معلم

کد خبر: ۷۹۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 15 May 2018

رییس آموزش و پروش شهرستان فسا در استان فسا، اقدام یکی از معلمان در این شهرستان پیرامون کوتاه کردن موی دانش‌آموزان یک مدرسه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، رییس آموزش و پرورش شهرستان فسا عصر دوشنبه 24 اردیبهشت اعلام کرد که رفتار یکی از معلمان در کوتاه کردن موی تعدادی از دانش‌آموزان کلاسش را تایید نمی‌کند.

مسلم امینی‌نژاد گفت: به‌دنبال اطلاع از اقدام خلاف اصول تربیتی معلم کلاس دوم ابتدایی یکی از مدارس این شهر در کوتاه کردن موی 9 دانش‌آموز کلاسش بلافاصله موضوع را با اعزام کارشناسانی پیگیری کرد.

وی گفت: این معلم ضمن ابراز پشیمانی از رفتارش، انگیزه‌اش را رفع مزاحمت دیگر دانش‌آموزانی که در نیمک‌ پشت سر این دانش‌آموزان می‌نشستند، اعلام کرده است.

امینی‌نژاد گفت: اگرجه نیت اصلی رفتار این همکار فرهنگی حل یک مسئله بوده است اما متاسفانه یکی از بدترین راه برای حل مسئله استفاده شده که مورد تایید نیست.

رییس آموزش و پرورش فسا با تاکید براینکه آموزش و پرورش طی بخشنامه‌های متعددی بر لزوم حل مشکلات از راه‌های حل صحیح مسئله تاکید داشته است.

امینی‌نژاد با یادآوری اینکه برخی از والدین دانش‌آموزان شاکی آن همکار فرهنگی هستند، گفت: آموزش و پرورش موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح اداری پیگیری خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر