بازدید 51343
با صدور بيانيه اي از سوي حاميان خارج نشين/

پروژه "عبور از موسوي" رسما کليد زده شد

به گزارش ايرنا در اين بيانيه که به امضاي عبدالکريم سروش، عبدالعلي بازرگان، محسن کديور، اکبر گنجي و عطاالله مهاجراني رسيده است به اصطلاح 'خواسته هاي بهينه جنبش سبز' که تحقيقا غيرقابل تحقق مي باشد مطرح گرديده است.
کد خبر: ۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۹ 04 January 2010
هرچند که ميرحسين موسوي در بخش اول بيانيه شماره 17 خود رويه سابق حمايت از آشوبگران را پي گرفت اما در ادامه مطرح کردن 5 راهکار براي خروج از وضعيت فعلي و به رسميت شناختن دولت محمود احمدي نژاد توسط وي به مذاق حاميان خارج نشين وي چندان خوش نيامد و 5نفر از اين افراد با صدور بيانيه اي متفاوت عملا طرح عبور از موسوي را کليد زدند.

به گزارش ايرنا در اين بيانيه که به امضاي عبدالکريم سروش، عبدالعلي بازرگان، محسن کديور، اکبر گنجي و عطاالله مهاجراني رسيده است به اصطلاح 'خواسته هاي بهينه جنبش سبز' که تحقيقا غيرقابل تحقق مي باشد مطرح گرديده است.

اين افراد خارج نشين دراولين بند مطالبات مضحک خود برخلاف ميرحسين موسوي که دولت احمدي نژاد را به رسميت شناخته است، خواستار استعفاي محمود احمدي نژاد از رياست جمهوري ، برگزاري انتخابات مجدد و لغو نظارت استصوابي شده اند.

اين بيانيه که در سايت ضدانقلاب جرس که متعلق به همين افراد است،منتشر شده همچنين خواستار انحلال شوراي انقلاب فرهنگي و استقلال دانشگاه ها مي شود که در بيانيه موسوي هيچ اشاره اي به آنها نشده است.جالب آنکه عبدالکريم سروش خود از موسسان و اعضاي اين شورا از بدو تاسيس بوده است.

آزادي کليه زندانيان سياسي، کليه رسانه ها، به رسميت شناختن حق جنبشهاي دانشجويي و زنان، اجتماعات مسالمت آميز و فعاليت احزاب سياسي از مشترکات درخواست هاي بيانيه ياده شده با بيانيه موسوي است.

استقلال قوه قضائيه و انتخاباتي کردن رياست آن از ديگر خواسته‌هاي خلاف قانون اساسي افراد مذکور است که مورد تاييد موسوي نمي‌باشد.

جالب آنکه بازرگان، سروش، کديور، گنجي و مهاجراني بدليل آنکه مطالبات متفاوتشان عبور از موسوي تلقي نشود در قالبي تشريفاتي خاطرنشان کرده اند پيشنهادهاي آقاي موسوي "جنبه حداقلي" دارد و آنها "ضمن حمايت کامل" از رهبران جنبش اعتراض آميز مردم در داخل "روايت خود را از خواسته هاي بهينه" اين جنبش اعلام مي کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر