بازدید 2637

ارایه ضمانت‌های لازم از سوی معاون اول رئیس جمهور برای تامین ارز واردات کالاهای اساسی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به صحبت های معاون اول رئیس جمهور در جلسه غیرعلنی امروز گفت: بنابر ضمانت های داده شده ارز مورد نیاز برای واردات کالاهای اساسی، نیازهای صنعتگران و تولیدکنندگان، نیازهای پزشکی، دارو، ارز مسافرتی، بیماران تامین می شود.
کد خبر: ۷۹۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 13 May 2018

بهروز نعمتی در گفت و گو با خانه ملت، در تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی که با حضور برخی اعضای کابینه دولت یازدهم برگزار شد، گفت: آقای جهانگیری گزارش کاملی درخصوص ارز و نیازمندی هایی که در بازار ارز وجود دارد، ارائه داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور در صحبت های خود ضمانت های لازم برای تامین ارز در حوزه واردات کالاهای اساسی، نیازهای صنعتگران و تولیدکنندگان، نیازهای پزشکی، دارو، ارز مسافرتی، بیماران نیازمند به صورت کامل را داد.

وی با اشاره به دغدغه نمایندگان درخصوص ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: آقای دکتر لاریجانی در این زمینه تاکید کردند که باید ناهماهنگی ها رفع شود و به گونه ای عمل شود که نظر منتقدان و کارشناسان دولت در تصمیمات کابینه لحاظ شود و در بازار ارز وحدت و وفاق حاصل شود.

سخنگوی هیات رئیسه قوه مقننه کشور با اشاره به صحبت های سیف در این جلسه خاطرنشان کرد: بنابر صحبت های ایشان هیچگونه دغدغه ای در حوزه نیاز ارزیی کشور وجود ندارد و ارز مورد نیاز کشور به راحتی تامین می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم