بازدید 2339

ملت ایران با وحدت در مقابل تصمیمات آمریکا می ایستد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران و قوای سه گانه با وحدت و همدلی در مقابل تصمیمات آمریکا می ایستند و مانع تحقق برنامه های آنان می شوند.
کد خبر: ۷۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 10 May 2018

احمد امیرآبادی در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: در طول 40 سال بعد از انقلاب اسلامی ما همواره شاهد تهدیدات آمریکا بوده ایم و این موضوع جدیدی نیست.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: در طول این سال ها ثابت شده مواقعی که ملت ایران وحدت داشته اند، جناح های سیاسی به حواشی نپرداختند ، سه قوه در راستای خدمتگزاری به ملت قدم برداشتند و وظایف خود را بر اساس قانون انجام دادند ما پیروز و موفق شده ایم.
نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: امروز که آمریکا جنگ روانی علیه ملت ایران شروع کرده است، ما بیش از گذشته به وحدت و انسجام نیاز داریم و نباید هم اکنون برخی تسویه حساب های سیاسی و جناحی صورت گیرد.

امیرآبادی ادامه داد: هر چه امروز قوای سه گانه به حل مشکلات معیشتی مردم بپردازند برنامه های ترامپ در داخل کشور تاثیر نخواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: پیش از این هم آمریکایی ها از برجام خارج شده بودند و خروج کنونی آن ها تاثیر زیادی نخواهد داشت. بعد از روی کار آمدن ترامپ تهدیدها و کارشکنی ها تشدید شد و آنان اجازه ندادند کشورهای اروپایی با ما خوب همکاری کنند؛ از این رو آمریکا اصلا در برجام نبود که بخواهد خارج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم