بازدید 9285

بیانیه آیت الله هادوی در محکومیت حوادث عاشورا

کد خبر: ۷۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۷ 03 January 2010
"انالله وانا الیه راجعون"

حوادث روز عاشورای 1431 هجری قمری حاکی از این واقعیت تلخ بود که وقتی نیروهای انقلاب به منافع جناحی می پردازند و از مصالح عمومی غافل می شوند، نیروهای ضد انقلاب از آستین دشمنان قسم خورده ی اسلام سر بر می آورند و مقدسات اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی را به سخره می گیرند.

هرچند حرکت عاشورائیان پای بندی ملت فهیم ایران به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن (قدس الله روحه) و اعتقاد به رکن رکین نظام، ولایت فقیه، را بار دیگر آشکار ساخت، ولی نباید از وظیفه ی سنگینی که این پای بندی ملی بر دوش دوستان انقلاب و معتقدان به راه امام می نهد، غفلت کرد.

با این وصف توجه به چند نکته لازم و ضروری است:

1. شرایط حساس فعلی، بیش از هر زمان دیگر، هم دلی همه ی اعضای خانواده ی بزرگ انقلاب را می طلبد و سزاوار است تمام شاگردان و عاشقان امام بر محور قانون با تبعیت از ولایت فقیه، خردورزی و دینداری را به منصّه ی ظهور برسانند و دست بی خردان و بی دینان را کوتاه سازند و در پرتو یک گفتمان سازنده به بازسازی و توسعه ی آرمان های امام راحل (قدس سره) و ارزش های انقلاب اسلامی پردازند و فضای دوستی و رحمت را در بین مؤمنان تقویت نمایند و شدت عمل خویش را متوجه دشمنان کنند.

2. مردم فهیم، صبور و خردمند کشور عزیزمان باید گوش به فرمان رهبری آرامش و خویشتنداری حکیمانه ی خود را حفظ کنند و از شتابزدگی که می تواند امنیت ملی را به مخاطره ی جدی اندازد، اجتناب نمایند.

3. نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هوشیارانه، عاقلانه و آگاهانه مراقب تمام جریان ها بوده و خاطیان را به مراجع قضایی تحویل دهند تا در دادگاه های صالحه به شکل قانونی جرایم آنها مورد قضاوت قرار گرفته و جزای مناسب آنها تعیین گردد.

امید است آگاهی و پایداری تمام نیروهای انقلاب توطئه ی دشمنان اسلام را نقش بر آب نماید و با توسعه ی جوّ صمیمیت و اعتماد در کشور، امکان حرکتی شتابان به سوی آرمان های حضرت امام (قدس سره) قراهم شود و توان جمعیت جوان و شاداب ما بیش از پیش صرف سازندگی، تولید علم و گسترش دین داری گردد.

ان شاء الله تبارک و تعالی
مهدی هادوی تهرانی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار