بازدید 2308
يكي از تهيه‌كنندگان «ورزش امروز» شبكه جام‌جم:

حضور خانم در اين برنامه محدود نمی‌شود

در «ورزش امروز» تيتر‌هاي مطبوعات ورزشي صبح روز بعد خوانده مي‌شود. علاوه بر آن به‌منظور افزايش سطح اطلاعات ورزشي بينندگان جمعه و شنبه مسابقه در برنامه برگزار مي‌شود. علاوه بر آن هفته‌اي يك شب به برنامه، مهمان دعوت مي‌كنيم، البته مهمان را به راي مردم مي‌گذاريم و در طول هفته از بينندگان مي‌پرسيم كه از سه - چهار نفر در نظر گرفته شده، دوست دارند كداميك در برنامه حضور يابند.
کد خبر: ۷۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۷ 03 January 2010
يكي از تهيه‌كنندگان برنامه‌ي «ورزش امروز» شبكه‌ي جهاني جام جم گفت: خود را ملزم به پرداختن به رشته‌هاي مختلف ورزشي كرده‌ايم. دراين جهت هر شب به گروهي از رشته‌ها مي‌پردازيم.

پيمان يوسفي در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: هفته‌اي يك روز، هريك از رشته‌هاي تقسيم‌بندي شده در گروه‌هاي توپ‌وتور، كشتي، رزمي، بانوان در برنامه بررسي مي‌شود. يك شب هم به ساير رشته‌هاي ورزشي اختصاص مي‌يابد، البته به فوتبال داخلي و خارجي در روز مشخصي در «ورزش امروز» پرداخته نمي‌شود. هرچند اين رشته طرفدار بيشتري دارد، اما از ساير رشته‌ها غافل نمي‌شويم و به اين مورد به عنوان يك اصل متعهد هستيم.

تهيه‌كننده‌ «ورزش امروز» كه از محبوبه قاضي‌ميرسعيد، به عنوان مجري دراين برنامه استفاده مي‌كند، درباره‌ي امكان اجراي برنامه‌هاي ورزشي از سوي بانوان در شبكه‌هاي داخلي گفت: نيمي از جامعه‌ي ايران را بانوان تشكيل مي‌دهند. آنان هم ورزش مي‌كنند و هم ورزش‌دوست هستند پس بهتر است در صورت امكان و همخواني با موازين و ارزش‌ها ، به عنوان مجري در برنامه‌هاي ورزشي سيما حضور يابد.

يوسفي اضافه كرد: ميرسعيد بخش ورزش بانوان را اجرا مي‌كند، البته حضور او دراين برنامه به اين بخش محدود نمي‌شود، در واقع حضور بانوان در برنامه‌هاي ورزشي را رويكرد مثبتي به‌ويژه براي ايرانيان خارج از كشور مي‌دانيم چرا كه بانوان ايران در ورزش فعال هستند و در مواقعي همپاي مردان در عرصه‌ رقابت‌ها حضور دارند.

او در پاسخ به اين پرسش ايسنا با توجه به پرداخت شبكه‌هاي ماهواره‌يي فارسي زبان به ورزش ايران چه اقداماتي براي جذابيت «ورزش امروز» انجام داده‌ايد، اظهار كرد: اين شبكه‌ها را رقيب خود نمي‌دانيم. ما با توجه به فعاليت در كشور به مسايل ورزش ايران اشراف داريم. اين درحاليست كه شبكه‌هاي ماهوار‌ه‌يي حداكثر از برنامه‌هاي سيما كپي‌برداري مي‌كنند و منابع تصويري چنداني ندارند.

تهيه‌كننده‌ي «ورزش امروز» ادامه داد: دراين برنامه تلاش مي‌كنيم با شيوه‌هاي روز برنامه‌سازي كنيم و از گرافيك مطلوبي سعي مي‌كنيم بهره ببريم.

او در ادامه‌ درباره‌ي بخش‌هاي «ورزش امروز» گفت: اين برنامه يك مجله‌ي ورزش روزانه است كه جاي حتي در شبكه‌هاي داخلي خاليست. «ورزش امروز» هر شب پخش مي‌شود هرچند كه مخاطبان اصلي آن ايرانيان خارج از كشور هستند، ولي برخي از بينندگان «ورزش امروز» داخلي هستند.

يوسفي با بيان اين‌كه اين برنامه بخش‌هاي متنوعي دارد، اظهار كرد: در «ورزش امروز» تيتر‌هاي مطبوعات ورزشي صبح روز بعد خوانده مي‌شود. علاوه بر آن به‌منظور افزايش سطح اطلاعات ورزشي بينندگان جمعه و شنبه مسابقه در برنامه برگزار مي‌شود. علاوه بر آن هفته‌اي يك شب به برنامه، مهمان دعوت مي‌كنيم، البته مهمان را به راي مردم مي‌گذاريم و در طول هفته از بينندگان مي‌پرسيم كه از سه - چهار نفر در نظر گرفته شده، دوست دارند كداميك در برنامه حضور يابند.

يوسفي در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا در «ورزش امروز» از مجري استفاده مي‌كنيد يا مجري- كارشناس گفت: برخي از آنان مجري - كارشناس هستند، البته روزهايي كه مجري در برنامه حضور دارد، در كنار او از حضور مجري -كارشناسان بهره مي‌بريم.

به گزارش ايسنا حميد ابراهيمي ديگر تهيه‌كننده‌ي «ورزش امروز» است. اين برنامه ساعت 45 دقيقه بامداد به وقت تهران با اجراي يوسفي، مزدك ميرزايي، شاهرخ كشاورز، حسين اسماعيلي و مسعود اسكويي پخش مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل