بازدید 7358

فینالیست‌های شهرداری تهران مشخص شدند

کد خبر: ۷۹۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵ 08 May 2018

دو نامزد تصدی پست شهرداری تهران مشخص شدند که احتمالاً در جلسه امروز شورای شهر تهران معرفی می‌شوند.

به گزارش قارس، حدود یک ماه از استعفای محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران می گذرد و هنوز ۲۱ عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش به دنبال گزینه‌ای مناسب برای اداره کلانشهر تهران هستند.

تهرانی که به اذعان برخی از اصلاح‌طلبان در اوج سازندگی و شکوفایی تبدیل به شهر سوخته شده بود حال حاضر با متوقف شدن پروژه‌های شهری، اخراج کارکنان و بدهی‌های کلان به گفته همان افراد دارای کارنامه قابل قبولی شده است.

۸ ماه از مدیریت پنجم شهر تهران می‌گذرد و همچنان اعضای شورای شهر تهران گزینه‌های مختلف را برای شهرداری تهران مورد بررسی قرار می‌دهند البته به دنبال شهرداری هستند که بیمار نباشد و توسط دستگاه‌های ذیربط تأیید شود و همین‌طور در سوابق مدیریت خود کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

روند انتخاب شهردار به این شکل بوده که با حمایت گروه‌ها، احزاب و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب ۷ نفر، آقایان محمدعلی افشار، پیروز حناچی، محمود حجتی، سیدمحمود حسینی، سمیع‌الله حسینی مکارم، انصاری لاری و حجت میرزایی برای شهرداری تهران انتخاب شدند که از این تعداد دو نفر از آنها آقایان انصاری لاری و حجتی وزیر فعلی جهاد کشاورزی انصراف دادند و ۵ نفر دیگر تا به امروز برنامه‌های خود را برای اداره شهر ارائه دادند.

یک منبع آگاه گفت: محمدعلی افشانی و سمیع‌الله حسینی مکارم دو گزینه اصلی شهرداری تهران خواهند بود.

وی ادامه داد: در ضمن انتخاب محسن هاشمی برای شهرداری تهران کلاً منتفی شده است و از همین ۵ نفر شهردار انتخاب خواهد شد.

در جلسه علنی شورای شهر تهران ۲ نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران مشخص و در جلسه روز ۲۳ اردیبهشت شهردار تهران انتخاب می‌شود. قطعاً تا انتخاب نهایی شهردار باید پروسه تأیید شهردار و زدن حکم از سوی وزیر کشور طی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان