بازدید 12324

داود احمدي‌نژاد : دشمن در همه چيز ما دخالت مي‌كند

دشمن در مواد غذايي و در همه چيز ما دخالت مي‌كند. براي مواد غذايي «ايزو» گذاشته‌اند و آنان به ما مي‌گويند كه چه چيز استاندارد است و در ورزش هم همين طور فيفا تعيين مي‌كند و هم‌اكنون همه چيز را دشمن صادر مي‌كند.
کد خبر: ۷۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹ 02 January 2010
دبير كل كميته پدافند غير عامل گفت: دشمن در مواد غذايي و در همه چيز ما دخالت مي‌كند و اگر بتوانند براي ضربه زدن به ما حتي از وارد كردن غذاي فاسد هم دريغ نمي‌كند.

به گزارش فارس، داود احمدي‌نژاد، صبح امروز در همايش پدافند غير عامل كه صبح امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: امام(ره) در 3 مقطع زماني فرمان پدافندي دادند و بعد از اعلام تحريم امام(ره) فرمودند براي اين تحريم بايد جشن بگيرند، در جايي ديگر گفتند كه نبايد بگذاريم نااهلان و نامحرمان انقلاب را در دست بگيرند و در يك مقطع زماني ديگر فرمودند ما مي‌خواهيم شما آقا باشيد، نوكر نباشيد.

وي افزود: بايد امروز بدانيم كه كجا هستيم و چه كار مي‌كنيم و بايد بدانيم كه دشمن چگونه و از چه راه‌هايي مي‌خواهد ساختار محكمي را كه امام خميني(ره) ايجاد كرده، بشكند.

نماينده ويژه رئيس جمهوري افزود: دشمن با جنگ، ايجاد شلوغي در شهرها و با كودتا نتوانست اين ساختار محكم را در هم بشكند و امروز دشمن با تغيير رفتار مي‌خواهد اين ساختار را بشكند، به همين دليل امروز بايد دانشگاه‌ها وسط گود باشند.

وي تأكيد كرد: بايد دقت بيشتري داشته باشيم. دشمن اينترنت را با هدف مشخص آورده و وارد كرده، اما با اينترنت هم نمي‌تواند اين ساختار را بشكند.

احمدي‌نژاد افزود: فناوري‌ها به سرعت در حال پيشرفت هستند به طوري كه اگر قطعه‌اي در گذشته در يك دقيقه ساخته مي‌شد، هم اكنون در يك ثانيه ساخته مي‌شود و هم اكنون به دنبال اين هستند كه مسافت‌ها را بشود در كوتاه‌ترين زمان طي كرد و اين مسائل وحشتناك و تهديد است.

وي ادامه داد: دشمن در مواد غذايي و در همه چيز ما دخالت مي‌كند. براي مواد غذايي «ايزو» گذاشته‌اند و آنان به ما مي‌گويند كه چه چيز استاندارد است و در ورزش هم همين طور فيفا تعيين مي‌كند و هم‌اكنون همه چيز را دشمن صادر مي‌كند.

دبير كل كميته پدافند غير عامل تأكيد كرد: دانشگاه‌هاي ما بايد هم اكنون وارد گود شوند هزينه زيادي براي رشد كمي و كيفي دانشگاه‌ها شده و اساتيد زيادي تربيت شده‌اند. حال دانشگاه‌ها بايد در مقابل اين تهديدها بايستند. نبايد هزينه‌هايي كه براي دانشگاه‌ها مي‌شود، بيهوده باشد، دانشگاه‌ها وظيفه مقابله با اين تهديدها را دارند.

وي گفت: عمده نگرش ما روي تهديدهاي سخت بوده، در حالي كه ما بيشتر از تهديد نرم گزيده مي‌شويم و سابقه تهديد نرم طولاني‌تر است.

احمدي‌نژاد اضافه كرد: خسارت و آسيب‌پذيري تهديد نرم به مراتب بيشتر است و براي اين‌كه بتوانيم در مقابل دشمن بايستيم بايد دانشگاه‌ها را وارد صحنه عمل كنيم و از فكر و انديشه آن‌ها استفاده كنيم.
وي با اشاره به موضوع گوشت‌هاي آلوده گفت: دشمن براي ضربه زدن به ما حتي از وارد كردن غذاي فاسد هم دريغ نمي‌كند.

احمدي‌نژاد افزود: براي به بكارگيري جامعه علمي در بحث پدافند غير عامل، وزير علوم در كميته دائمي پدافند غير عامل عضو شده و اين امر موجب مي‌شود تا محيط هاي علمي نيز وارد بحث شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی