بازدید 2384

ثبت نام ۵۱ هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت

کد خبر: ۷۹۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 03 May 2018

مهلت ثبت نام بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی ۱۵ اردیبهشت پایان می یابد و تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر در این رویداد قرآنی شرکت کرده اند.

به گزارش مهر، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، در حال حاضر تعداد ۵۱ هزار و ۳۴۴ نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعم از اساتید، دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه‌ها با ورود به سامانه، در بخش‌های مختلف این جشنواره ثبت نام کرده اند.

از این تعداد، بیشترین آمار ثبت نام کنندگان که بیش از ۶۰ درصد از افراد را تشکیل می‌دهد متعلق به کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

از تعداد ۵۱ هزار و ۳۴۴ نفر از ثبت نام کنندگان در جشنواره بیست و سوم، تا این لحظه ۳۰ هزار و ۴۳۷ نفر از کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشته‌های مختلف جشنواره قرآن و عترت ثبت نام کرده‌اند. همچنین ۱۹ هزار و ۲۴۹ نفر از دانشجویان و یک‌هزار و ۶۵۸ نفر از اساتید تا این لحظه حضور خود را در این رویداد قرآنی اعلام کرده‌اند.

جشنواره قرآن و عترت امسال در ۶ بخش بخش آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی برگزار می‌شود که زمان برگزاری مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی و آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت مشخص شده است.

مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین زمان مهلت برگزاری مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های آوایی شامل حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن کریم این دوره از جشنواره، تا ۳۱ اردیبهشت‌ اعلام شده است و همه دانشگاه‌های علوم پزشکی فرصت دارند تا این تاریخ، آزمون مرحله دانشگاهی در رشته‌های آوایی خود را برگزار کنند.

بر اساس اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، مهلت جمع آوری آثار بخش‌های غیرحضوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تا اواخر تیرماه امسال اعلام شده است.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بخش دانشگاهی از اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ آغاز می‌شود. همچنین مرحله نهایی این جشنواره تابستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل