بازدید 2883

جوابیه شهرداری منطقه 17 به خبر «تابناک»

در مهلت مقرر چهارده روزه (که به ایام پایانی سال نیز نزدیک می‌شود) آثار معدودی به دبیرخانه ارسال شده که علی رغم مقررات قید شده در فراخوان، کاربرد لازم را نداشته و به دلایل فنی و کارشناسی توسط هیئت داوران مردود اعلام شده است.
کد خبر: ۷۹۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 30 April 2018

برخورد زشت مدیران شهری تهران با شرکت کنندگان  یک فراخوان عمومیپیرو انتشار خبری با عنوان «برخورد زشت مدیران شهری تهران با شرکت کنندگان یک فراخوان عمومی»، شهرداری منطقه 17 جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.


به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه بدین شرح است:

روابط عمومی شهرداری منطقه 17 ضمن تقدیر از رسانه، به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند رویکرد مدیریت شهری منطقه 17 در دوره جدید بر حمایت از استارت آپها، صاحبان ایده و نوآوری‌های محلی ست. بار‌ها فراخوان‌های متعددی چه در حوزه کارشناسی و فنی و چه در حوزه شهروندی اعلام شده و از صاحبان ایده خواسته شده تا ایده‌های مطلوب و متناسب با بافت شهری منطقه و دارای پیوست‌های اجتماعی با هدف اصلاح و نوسازی بافت شهری و ارتقای رفاه شهری ارائه شود تا فرایند خدمت رسانی در مدار تحقق «شهر انسان محور» قرار گیرد.

اعلام این فراخوان نیز در همین راستا قرار دارد و از صاحبان ایده خواسته شده تا با توجه به خصوصیات کالبدی خیابان بافت آباد شرقی و توجه به ظرفیت‌های کالبدی و عملکردی که می‌تواند محرک رشد و توسعه اقتصادی بوده و همچنین محوری امن همراه با جاذبه‌های بصری گردشگری و تفرجگاهی ایجاد کند، ایده‌هایی را به دبیرخانه مسابقه ارائه نمایند.

در مهلت مقرر چهارده روزه (که به ایام پایانی سال نیز نزدیک می‌شود) آثار معدودی از جمله اثر مربوط به جناب آقای مجید حاجی زاده -که در آن مطلب مورد اشاره بوده اند- به دبیرخانه ارسال شده که علی رغم مقررات قید شده در فراخوان، کاربرد لازم را نداشته و به دلایل فنی و کارشناسی توسط هیئت داوران مردود اعلام شده است.

از سویی دیگر شهروند محترم نسبت به عدم پاسخگویی مدیران شهری معترض بودند که به اطلاع می‌رسد حسب دستور شهردار محترم منطقه، کلیه مدیران در تمامی سطوح از معاون تا مدیران میانی، به طور خاص در روز‌های دوشنبه و با هماهنگی قبلی در سایر اوقات اداری هفته، پاسخگوی شهروندان محترم می‌باشند، روندی که شهروند مذکور بیان نمودند در مدیریت شهری منطقه معمول نیست. مستدعیست شهروند محترم مستندات ادعای خود را به اداره بازرسی ارائه نموده تا در صورت صحت مدعا، با افراد خاطی برخورد گردد.

گفتنی ست در متن گزارش از الفاظ خاصی نظیر «رفتار زشت و ناپسند - ظاهرسازی - تظاهر به احترام و حمایت از ایده‌های نو - اجرای طرح‌های نمایشی و...» استفاده کرده اند که خلاف واقع بوده و شهرداری منطقه 17 این حق را برای خود قائل است که در صورت عدم اثبات ادعای طرح شده، موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری نماید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار