بازدید 5865

تاریخ دیدار ترامپ و اون مشخص شد

کد خبر: ۷۹۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 30 April 2018

کره جنوبی متعهد شد در فاصله ماه‌های ژوئن تا ژوئیه نشست سه جانبه میان روسای جمهور آمریکا، کره جنوبی و رهبر کره شمالی را برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از سئول، روزنامه مونهوا ایلبو (Munhwa Ilbo) چاپ کره جنوبی در شماره امروز خود نوشت مقامات این کشور در حال بررسی امکان برگزاری نشست سه جانبه میان سران سه کشور کره جنوبی، آمریکا و کره شمالی هستند. این در حالی است که نشست سران آمریکا و کره شمالی قرار است در ماه مه برگزار شود.

به نوشته این روزنامه اگر همه چیز خیلی خوب پیش رود روابط دو جانبه میان کره شمالی و ژاپن نیز امسال به حالت عادی در خواهد آمد و گفتگو‌های شش جانبه درباره عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح‌های هسته‌ای از سرگرفته خواهد شد.

پیونگ یانگ در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۱۸ پایان آزمایش‌های هسته‌ای و بسته شدن محل آزمایش‌های اتمی خود را اعلام کرد. کیم جونگ - اون، رهبر کره شمالی، با اعلام این خبر اعلام کرد کشورش در این خصوص ماموریت خود را انجام داده است.

 

در تاریخ ۲۷ آوریل مون جائه-این، رئیس جمهوری کره جنوبی با کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، دیدار کردند. آن‌ها در پایان این دیدار اعلام کردند که دیگر جنگی در شبه جزیره کره روی نخواهد داد و اعلام کردند برای عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح‌های هسته‌ای اقدام خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر