بازدید 4944

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر منصوب شد

کد خبر: ۷۹۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 28 April 2018

روز پایانی گردهمایی مسئولین و معاونین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر» را منصوب کرد.

به گزارش آنا، به نقل از وزارت علوم، منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه با صدور حکمی، هادی معماریان خلیل آباد را به سمت «رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب «رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر» آمده است:

هادی معماریان خلیل آباد متولد ۱۳۵۷ کاشمر و فارغ التحصیل دوره دکتری تخصصی رشته مدیریت منابع زمین با گرایش مهندسی خاک از دانشگاه UPM مالزی و عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند است.

وی تاکنون ۳ طرح تحقیقاتی را انجام داده و علاوه بر تالیف و ترجمه ۲ جلد کتاب در تهیه ۲ فصل از ۲کتاب توسط انتشارات بین المللی مشارکت داشته است.

انتشار ۴۰ مقاله در نشریات علمی و پژوهشی بین المللی، ارائه حدود ۸۰ مقاله در کنفرانس های داخلی و بین المللی و راهنمایی و مشاوره ۴۰ پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر سوابق پژوهشی هادی معماریان است.

معماریان دارای افتخارات علمی از جمله کسب عنوان پژوهشگر نمونه و دارای مقاله پر استناد دانشگاه بیرجند در سالهای ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ است و رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد کشور در سال ۱۳۸۰، رتبه اول دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۳ و رتبه برتر دانشگاه UPMمالزی را در سال ۱۳۹۱ کسب کرده است.

وی پیش از این، سالها مدیر عامل و عضو هیئت مدیره در بخش خصوصی و شرکت های مهندسی مشاور و دستیار تحقیقاتی تحت گرنت پژوهشی در دانشگاه UPM مالزی بوده و پس از جذب در دانشگاه بیرجند مسئولیت هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و معاونت گروه را برعهده داشته است.

معماریان دبیر علمی و اجرایی سه کنفرانس ملی و منطقه ای بوده و در کمیته علمی چندین همایش ملی عضویت داشته است و بازرس انجمن علمی سیستم های سطوح آبگیر باران ایران نیز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی