بازدید 1837

آمار شرکت در جشنواره قرآن و عترت علوم پزشکی

کد خبر: ۷۹۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 25 April 2018

تاکنون بیش از ۴۱ هزار نفر در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند و متقاضیان تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش مهر، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، از آغاز زمان ثبت نام در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تاکنون، ۴۱ هزار و ۷۸۶ نفر برای حضور در مسابقات ثبت‌نام به عمل آورده‌اند.

از این تعداد ۲۴ هزار و ۵۸۲ نفر را کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل می‌دهند. به عبارتی ۵۹ درصد ثبت نام‌ کنندگان در جشنواره بیست و سوم را کارمندان تشکیل می‌دهند.

مهلت ثبت نام در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام شده است و مهلت ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

از ابتدای زمان ثبت نام تاکنون یک‌ هزار و ۴۵۸ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در این جشنواره قرآنی ثبت نام کرده‌اند که معادل ۳.۵ درصد کل شرکت‌کنندگان است.

همچنین ۱۵ هزار و ۷۴۶ دانشجو تاکنون برای حضور در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز قرآن وعترت وزارت بهداشت، جمع آوری آثار بخش‌های غیرحضوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تا اواخر تیرماه امسال اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل