بازدید 5030
واکنش

اسکوچیچ:اگرنساجی بازی آخر۷گل بزند مادربابل ۱۵تامی‌زنیم!

زمانی که با بگوویچ در بازی رودررو به تساوی رسیدیم خیلی‌ها قبل از بازی گفتند که این دو مربی کروات چه کارهایی خواهند کرد و بعد هم دیدید که در پایان بازی مساوی شدیم. من انتظار دارم همه سالم باشند. باید دید که آیا این لیگ به صورت نرمال و بدون حرف و حدیث به پایان خواهد رسید
کد خبر: ۷۹۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 23 April 2018

سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: اگر نساجی فکر کرده در آخرین بازی خود به راه‌آهن هفت گل می‌تواند بزند باید بگویم ما در بابل در بازی آخر ۱۵ گل به حریف مان خواهیم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه بابل بعداز بازی با اکسین البرز گفت:‌ هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند می‌توانست در این بازی هر اتفاقی بیفتد. تیم خونه به خونه تا پایان ۹۰ دقیقه تمام تلاشش را کرد. تمام تلاش‌مان را کردیم تا بتوانیم از زمین پیروز خارج شویم. وی افزود: میل به بردن در بین بچه‌های ما بسیار زیاد بود در بخش دفاع، در بعضی صحنه‌ها اشتباهات زیادی داشتیم. البته نمی‌توانم بگویم از نتیجه راضی هستیم.همه نتایج به روز آخر کشیده شده است و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما باز هم بازی داریم و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

اسکوچیچ:اگرنساجی بازی آخر۷گل بزند مادربابل ۱۵تامی‌زنیم!

سرمربی تیم خونه به خونه بابل در خصوص داوری نیز اظهار داشت: داور اشتباهات زیادی داشت مخصوصاً در نیمه دوم که یک پنالتی را برای ما نگرفت. ولی از دقیقه یک داور طوری رفتار کرد که برای اکسین خیلی خوب قضاوت می‌کرد اما برای ما با تأخیر سوت می‌زد. زمانی که بازیکن من گفت پنالتی بود و توپ به دست بازیکن اکسین خورده است من نمی‌دانم چه باید بگویم. آیا این واقعاً پنالتی بود یا نبود. هر کس که گفته است لیگ تمام شده است باید بگویم اینطور نیست من به صداقت تیم راه‌آهن ایمان دارم و می‌دانم که با تمام توانش در هفته آخر بازی خواهد کرد.

وی گفت: زمانی که با بگوویچ در بازی رودررو به تساوی رسیدیم خیلی‌ها قبل از بازی گفتند که این دو مربی کروات چه کارهایی خواهند کرد و بعد هم دیدید که در پایان بازی مساوی شدیم. من انتظار دارم همه سالم باشند و فوتبال پاکی انجام بدهند. دیدید که چه نتایجی در این هفته رخ داد حتی شرایط برای تیم نفت مسجدسلیمان هم سخت شده و نتیجه صعود به لیگ برتر به هفته آخر کشیده شده است. اگر نساجی فکر کرده است به راه‌آهن هفت گل می‌تواند بزند باید بگویم ما در بابل در بازی آخر ۱۵ گل خواهیم زد.

اسکوچیچ در ادامه گفت: ما در خانه خودمان در هفته پایانی به میدان خواهیم رفت و باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. باید دید که آیا این لیگ به صورت نرمال و بدون حرف و حدیث به پایان خواهد رسید من نمی‌دانم در بازی نساجی و راه‌آهن چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر بخواهد اتفاقاتی در هفته پایانی بیفتد واقعاً مسخره خواهد بود. می‌دانم در بازی‌های حساسی که باید گل بزنیم کمی استرس داریم ولی باید بیشتر دقت کنیم.

سرمربی کروات در ادامه درباره بحث تبانی در لیگ یک چقدر در تصمیمات داور تأثیرگذار بوده است؟ بیان داشت:‌ وقتی دقیقه پنج متوجه شدم داور برای اینکه بخواهد سوتی را به نفع ما بزند ۱۰ دقیقه زمان تلف می‌کند من قضاوتی نمی‌کنم اما می‌دانم که داور در این بازی تحت فشار بود داور امروز تصمیمات بدی داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر