بازدید 4734
واکنش

زمانی:اگرجریمه ام راخودم بدهم،آنها که خرج تراشیدند هم بدهند

کد خبر: ۷۹۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 23 April 2018

عضو هیات مدیره استقلال اعتقاد دارد که مدیریت این باشگاه به‌جای عقب‌نشینی باید حمایت لازم را از اعضای خود داشته باشد و این یعنی زممانی حاضر نیست جریمه مصاحبه اش را پرداخت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن زمانی در واکنش به درخواست سیدرضا افتخاری از او که خواسته بود در رسانه‌ها صحبت نکند، گفت: بنده هر صحبتی می‌کنم در حمایت از استقلال است. به هیچ وجه نمی‌خواهم جواب افتخاری را بدهم و برای او احترام قائلم. اگر قرار است من از جیب خودم جریمه AFC را بدهم، اشکالی ندارد، اما باید از کسانی که در استقلال هزینه‌تراشی کرده‌اند، این هزینه‌ها را مطالبه کنیم و آن را برگردانند.

زمانی در ادامه خاطرنشان کرد: من کوچک‌ترین بی‌حرمتی یا توهینی نکردم. باشگاه به‌جای عقب‌نشینی باید از عضوش حمایت کند. ما تا زمانی که در استقلال هستیم تمام‌قد از این تیم حمایت کرده و اجازه نمی‌دهیم سر تیم را ببُرند. کسی که وارد یک جای بزرگ می‌شود، باید دنبال کار بزرگ باشد.

وی در خصوص اظهارات وریا غفوری مبنی بر اینکه از استقلال طلب زیادی دارد و صحبتی هم با او برای تمدید قرارداد نشده است، گفت: طلب غفوری برای فصل گذشته است. در این فصل همه بازیکنان به‌یک‌میزان دریافتی داشته‌اند. از قول من بنویسید که غفوری بازیکن مورد علاقه ماست و در هیات مدیره مصوب کرده‌ایم که مدیرعامل و معاون ورزشی با ایشان و بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد، مذاکره و قراردادشان را تمدید کنند. اسامی شش بازیکن در هیات مدیره مطرح شده که باید قراردادشان تمدید شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر