بازدید 2561

زمان برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن وعترت

کد خبر: ۷۹۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 23 April 2018

زمان برگزاری مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی و آوایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد.

به گزارش دانشجو، به نقل از مفدا بر اساس اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، زمان برگزاری مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی و آوایی جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان وزارت بهداشت مشخص شد.

مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های کتبی به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. همچنین زمان مهلت برگزاری مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های آوایی شامل حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن کریم این دوره از جشنواره، تا ۳۱ اردیبهشت اعلام شده است و همه دانشگاه‌های علوم پزشکی فرصت دارند تا این تاریخ، آزمون مرحله دانشگاهی در رشته‌های آوایی خود را برگزار کنند.

بر اساس اعلام مرکز قرآن وعترت وزارت بهداشت، جمع آوری آثار بخش‌های غیرحضوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تا اواخر تیرماه امسال اعلام شده است.

تاکنون ثبت نام ۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر از دانشگاهیان در جشنواره قرآن و عترت صورت گرفته است

ثبت نام بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به دیگر سال‌ها، شمار ثبت‌نام‌کنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی افزایش یابد. تاکنون ۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر ثبت نام کننده اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این رویداد بزرگ قرآنی- دانشگاهی شرکت کرده‌اند.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که ثبت نام آن روز‌های گذشته آغاز شد، در بخش دانشگاهی از اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز می‌شود. همچنین مرحله نهایی این جشنواره تابستان سال آینده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، با شروع ثبت نام برای حضور در این جشنواره وارد فاز اجرایی خود شده است. قبل از شروع ثبت نام، آیین نامه این دوره از جشنواره در نیمه اول دی ماه به تمامی واحد‌های دانشگاهی وزارت بهداشت ابلاغ شد تا با جشنواره دوره بیست و سوم بیش از پیش آشنا شوند.

بر اساس آنچه که در آیین نامه دوره بیست و سوم دانشگاهیان وزارت بهداشت آمده است، در دوره بیست و سوم در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان این وزارتخانه است که از بین آن‌ها اساتید و دانشجویان برگزیده به جشنواره ملی در سال ۹۷ راه خواهند یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار