بازدید 46954

پیش‌بینی رخدادهای مهم سال جدید میلادی توسط پیشگوهای عرب

«اسرائیل در ماه‌های آخر سال آینده، دو جنگ را به منطقه تحمیل خواهد کرد که در آن، نیروی اسرائیل به شدت تحلیل خواهد رفت و اسرائیل یک گام به نابودی نزدیک خواهد شد.»/ همچنین «شارنی» درباره زمان حدودي مرگ «ملك فهد بن عبدالعزيز آل سعود»، پادشاه عربستان سعودي نیز پیش‌بینی درستی کرده بود/ او در نهایت سال 2010 را سال پیروزی نهایی ایران در برنامه هسته‌ای خود دانسته است.
کد خبر: ۷۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳ 30 December 2009

با پایان یافتن سال 2009 میلادی و آغاز سال جدید، پیشگویی‌ها درباره رخدادهای این سال به یکی از موضوعات روز رسانه‌های جهان تبدیل شده است؛ اما در این میان، علاقه و جدیت ستاره‌شناسان عرب برای پیشگویی سال 2010 بیشتر جلب توجه می‌کند.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «الشرق»، چاپ تونس در جدیدترین پیشگویی برای سال جدید میلادی نوشت: شواهد نشان می‌دهد که سال 2010 سال سرنوشت‌ساز برای همه جهان باشد، اسرائیل در ماه‌های آخر سال آینده، دو جنگ را به منطقه تحمیل خواهد کرد که در آن، نیروی اسرائیل به شدت تحلیل خواهد رفت و اسرائیل یک گام به نابودی نزدیک خواهد شد.

«ترور اوباما و مرگ وی» نیز در این پیش‌بینی قید شده که البته این موضوع پیشتر نیز از سوی افراد متعددی مطرح شده بود.

در گزارش «الشرق»، ظهور تشکیلات تروریستی در سطح جهان که به مراتب خطرناکتر از القاعده نیز هست، پیش‌بینی شده است.

همچنین شبکه تلویزیونی فلسطینی «الفجر الجدید» نیز ترور و قتل اوباما را از رخدادهای سال 2010 خواند و ایالات متحده آمریکا را آبستن حوادث پیش‌بینی ناشدنی دانست.

پیش از این نیز دکتر «سید محمدعلی المعروف»، ستاره‌شناس با سابقه مصری در پیشگویی‌های خود برای سال 2010 ـ که به حدود ده روز پیش برمی‌گردد ـ مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی در سال 2010 شاهد ترور یکی از مهمترین سران خود خواهد بود و از طرفی در این سال، سریال پیگرد قضایی سران تل آویو در محاکم بین‌المللی به علت جنگ علیه نوار غزه ادامه خواهد یافت و همچنین همه تلاش‌ها در زمینه از سرگیری مذاکرات سازش به بن‌بست برسد.

«المعروف» همچنین در پیشگویی خود گفته است: عربستان در سال 2010 شاهد درگیری‌های گسترده و تنش‌هایی بوده و در موسم حج، شاهد رخدادهای خونین و تأسفباری خواهد بود.

او در نهایت سال 2010 را سال پیروزی نهایی ایران در برنامه هسته ای خود دانسته است؛ اما یکی از معروفترین پیشگو‌های عرب، «حسن شارني» تونسی است. او به سبب پیشگو‌یی‌هایش که بسیاری به واقعیت پیوسته، شهرت جهانی دارد.

«حسن شارني» كه معاون رئيس اتحاديه بين‌المللي ستاره شناسي است، نخستين بار با اعلام پيش‌بيني مرگ شاهزاده انگليسي «ديانا» بر اثر يك حادثه تصادف، شهرت گرفت. او درباره زمان حدودي مرگ «ملك فهد بن عبدالعزيز آل سعود»، پادشاه عربستان سعودي و «پاپ ژان پل دوم»، اسقف اعظم سابق نيز ادعاهايي كرده بود كه درست از آب درآمد.

پیش‌بینی رئیس‌جمهور شدن اوباما و بحران مالی سال 2009 از دیگر پیش بینی‌های معروف این ستاره‌شناس تونسی است.

اما یکی از جنجال‌برانگیزترین پیشگویی‌های او به موضوع مرگ «یاسر عرفات» برمی‌گردد. «شارنی» در نخستین روز ژانویه سال 2004، در شبكه تلویزیونی العربیة، مرگ یك مقام بلند پایه فلسطینی را در وضعیتی مبهم پیشگویی كرد. وقتی در آغاز برنامه از وی پرسیده شد، این مقام بلند پایه كیست، پاسخ داد: این شخص «یاسر عرفات» است و به شكلی مرموز خواهد مرد.

اما وی پیشگویی‌‌هایی نیز کرده بود که هیچگاه محقق نشد؛ برای نمونه، او در سال 2007 گفته بود که «بوش كوچك»، «ابومازن» فلسطینی و «ایاد علاوی» عراقی سال آینده میلادی ترور می‌شوند، ایتالیا و انگلیس هدف حملات تروریستی قرار می‌گیرند و «صدام» تكریتی هم پیش از محاكمه‌اش می‌میرد!

البته جالب این است که این ستاره‌شناس مطرح تونسی تاکنون سخنی درباره رویدادهای سال 2010 نگفته است.

جالب این است که این مباحث در کشورهای عربی با استقبال مواجه شده و به نظر می رسد آنها بیشتر از آنکه به تحلیل های علمی و منطقی در پدیده های سیاسی و اجتماعی تمایل داشته باشند پیشگویی را بیشتر می پسندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
فقط خدا است که از آینده آفریده هایش خبر دارد ولا غیر
قبلا هم پیش بینی کرده بود که بوش ترور میشه!
ایشالله رسالت خبری را به رمالی تغییر دادید؟
مشخصه، وقتی جانب ایجاد کنندگان واقعی هتک حرمت عاشورا را بگیرید، این هم خبر اولتان می شود.

انشالله خدا انتقام مظلوم را در دو جهان بگیرد و اول بار جلوی دیدگان مردم.
چون به نفعتون بود اعلامش کردین.
تابناک روانی خرافاتی
خرافه گرایی خلاف شرع است شما هم به آن دامن میزنید
بسه دیگه تو رو خدا همین مونده نظرات فالگیر و رمال رو هم بنویسید برامون ، چون به قسمت هسته ای ایران اشاره کرده بود اینو گذاشتید وگرنه دو زار در کل ارزش نداره این مطالب ، مرگ و زندگی در دست خداست حتی افتادن یک برگ از درخت به حکمت اوست .
اگه پیشگویی میکرد که ایران در اثر تحریم های بین المللی به فقر و بدبختی گرفتار میشود باز هم خبر را در سایتتون می گذاشتین؟؟؟
داستان های تخیلی جالبی است ، خواندن این مطالب از بیکار بودن بهتره
آخه میخوام بدونم این خبره؟ نه چه سودی به حال دنیا و آخرت ما داره؟
اسراییل نابود خواهد شد، اوباما ترور میشه و ایران تو بحث هسته ای پیروز میشه،
اینا رو هم اضافه کنین: روسیه نیروگاه بوشهر رو راه میندازه و انگلیس قحطی میاد و فرانسه در اثر رانش زمین به زیر زمین فرو میره، یمن طوفان میاد و عربستان سیل و هردو نابود میشن الا شیعیان. ونزوئلا فضانورد به فضا میفرسته و ایران در تولید هواپیمای بویینگ خود کفا میشه .....
دیگه کارتون به جایی رسیده که برای اثبات خواب و خیالهاتون متوسل به رمال و غیبگو شده اید؟؟!!
تابناك عزيزم شما دلتو به اين حرفها خوش كن .
هر ساله لحظه تحویل سال میلادی شبکه lbc لبنان ستاره شناسی را دعوت می کند که قریب 90 درصد پیشگویی های ان درست از اب درامد . مثلا پارسال برای ایران اینگونه پیش بینی کرد که شلوغی ها واعتصاباتی را در ایران می بینم همچنین ار تقسیم شدن مردم به دو دسته خبر داه بود
به به به رمل و اسطرلاب هم که روی آوردی ، تابناک
الا ان حزب الله هم الغالبون
این رو هم حضرت حق پیشگویی کرده .
ای بابا شما چرا دنبال این خرافات می روید شدید مثل این خاله زنک ها
به به ..چشم ما به فال و جنبل و جادوی تابناک هم روشن شد...اگه میشه از این دوستان پیشگو بپرسید این وام من بالاخره درست می شه یا نه!!!
ما هم پيش گويي كنيم پولشو ميديد ?
ای بابا کلی خدیدیم ها .... تابناک مثل اینکه خیلی بیکاری.....
با تابناک به خرافات روی بیاورید.
كذب المنجمون ولو صدقوا...
كار به جايي رسيده است كه به جادو و پيش گويي دل بسته شود. آيا راه انديشه و فكر انساني بسته شده است كه اين گونه گزافه گويي را باور كرد؟
خجالت نمیکشین /کم خرافات به مردم میگین و خرافه پرستشان کردین حالا با این اراجیف باز میخایین بیشتر این خرافات را روتج بدین
تابناک خرافه جو
همين به اصطلاح پيشگوها گفته بودند كه در سال 2009 يك اتفاق خيلي بد در نيروگاه بوشهر مي افتد
واقعا خجالت نمی کشین مروج خرافات شدین غربیها عقلشون رو بکار می اندازن که با این کار موفق به فتح کره ماه شدن اونوقت ما...
...
حالا تابناک یه چی نوشته چرا سرخی بعضیا زد بالا خیلی ناراحتین تا بناک رو نخونین برین همون بی بی سی پرشن رو که واقعیتها رو انعکاس میده ببینین
...
با سلام استفاده از عنوان سناره شناس برای یک مشت حراف رمال درست نیست لطفا از اصطلاحات بهتری استفاده کنید- ممنون
درستی راه را می توانید از نوع مخا لفان تشخیص دهد .
این پیشگوها از اهداف گروههای تروریستی می پرسند بعد میان میگن قراره فلان اتفاق بیفته..!
تمام این نظراتو خودتون مینویسید؟؟
قبلا اگه کسی به شما حرف بد میزد ناراحت میشدم ولی الان خوشحال میشم چون حقتونه! خیلی بی چشم و رویید.
فال قهوه هم تابناک می گیری؟!
سایت خبری رو نگاه!؟
نمی دونم چرا همه این پیش‌بینی رو به مسخره گرفتن در حالی که اکثر پیش‌بینی ها درست بوده
البته مرگ ملک عبدلله پادشاه عربستان ودرروز عرفه و رخدادهای خونین از علائم ظهوراست از امام جعفر صاذق (ع) روایت است که هرکس مرگ عبدالله را به من مژده دهد من بشارت ظهور را به اومیدهم انشاء اله که همینطور است.
جادو و جمبل حرامه
در سایت خبری که از رمال نقل قول کند را باید گل گرفت
شما هم براي خودتون خوشينا
واقعا برای تابناک به خاطر گذاشتن این خبر متاسفم! چه طور این عربا تا حالا وهابی بودن حالا که چیزی در مورد موفقیت ایران گفتن با آب و تاب خبرشونو می نویسید ؟ ! متاسفم تابناک !
در حد پیشگویی وتنوع خبری اشکال ندارد
اينها همه سناريو از قبل نوشته شده براي القاء به مردم كشورهاست
واقعا فقط راجع به ایران همین یه دونه پیش بینی رو کردن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!جل الخالق...
از سال 2004 اینها هر سال پیش بینی می کنند که امریکا و اسرائیل به ایران حمله می کنه . حالا که از این حمله نا امید شدند میگن اسرائیل جنگ راه می اندازه و نابود میشه . به نظرم بیشتر این پیشگویی ها یا 99 درصد اونها غلطه و تنها یک درصد بر اساس شانس درست در میاد و جز خدا کسی از اینده خبر نداره . یک نکته دیگه اینکه ما با اراده خودمان که ناشی از اراده خداوند است می توانیم قضا را تغییر بدهیم و هیچ توجهی نباید به این خرافاتی که به عنوان فال و پیشگویی از عربها در میاد توجه کنیم.
این آقا مثل اینکه اتفاقات سالهای قبل را پیشگویی!!!! می کند
دمت گرم تابناك عجب خبري بود...
همه می تونن ده تا پیش بینی کنند بعد چند تاش درست بشه این که نشد علم که بشه باور کرد، این فقط یک تفریحه وبس....
این یک اطلاع رسانی است همه میدانند حتی پیامبر هم از اسرار غیب اطلاع نداشت چه برسد به این رمالها که بر سر حرف خود قمار میکنند
این بیچاره های ... خیلی آرزو دارند هر خبری که تابناک بزنه اگر با رویاهای اونا مطابقت نداشته باشه سریعا شروع به فحاشی می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی