بازدید 9039
خطاب به ملت ايران:

رضایی: دروازه ورود سازمان يافته دشمن به كشور را ببنديم

لازم است كه در مرحله نخست با پيروي از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، دروازه ورود سازمان يافته دشمن را به كشور كه در تسلط افراط گرايان و عناصر مشكوك است ببنديم و همه عليه افراط گرايي و عناصر مشكوك و اغتشاشگر متحد شويم.
کد خبر: ۷۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۵ 30 December 2009
دكتر محسن رضايي با توجه به هنك حرمت به مراسم سالار شهيدان پيامي را خطاب به ملت ايران صادر كرد به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر محسن رضايي متن پيام بدين شرح است:


ملت عزيز و حسيني ايران؛

هنك حرمت به مراسم سالار شهيدان و عاشوراي حسيني پرده ديگري از گسترش فعاليت عناصر افراطي و مشكوك را در صحنه سياسي كشور نشان داد. اعمالي از قبيل قتل و جراحت عده اي از هموطنان و نيروهاي پليس تا برخوردهاي موهن و زشت در يكي از مقدس ترين مراسم مذهبي كشور حكايت از حوادث تلخي دارد كه اگر جلوي آنها گرفته نشود كشور به بحران كشيده مي شود. البته بر نيروهاي امنيتي و انتظامي است كه قاتلين و ضاربين را شناسايي و حمله كنندگان به اموال عمومي و اهانت كنندگان به مراسم سالار شهيدان را مشخص و به مقامات قضايي تحويل دهند.

ضمن اينكه بايد با هوشياري مردم و مسئولان، حساب اقليت آشوبگر و هتاك از كساني كه با پايبندي به قانون و ارزشها اعتراض و نقدهايي دارند از هم جدا باشد.

همانطور كه بارها اعلان كرده ام ضروري است عقلا و نخبگان از حالت تماشاچي خارج شوند و افراط گرايان را از صحنه خارج كنند. من از پيشگاه ملت ايران و حضرت ابا عبدالله عذر مي خواهم كه براي اولين بار است كه كشور در وضعيت نامطلوبي قرار گرفته است و من و دوستانم بدليل محدوديت در اختيارات و ابزار قانوني و براي كمك به ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي كاري بيشتر از آنچه كه انجام شده نتوانستيم انجام دهيم، به همين دليل در مقاطع مختلف به مسئولان و فعالان سياسي هشدارهاي لازم را داده ايم .

حال كه وضعيت به اينجا رسيده، وقت درنگ كردن نيست. يكديگر را متهم نكنيم ابتدا آرامش را به كشور برگردانيم و سپس به همه اختلافات در فرصت مناسب رسيدگي كنيم.

لازم است كه در مرحله نخست با پيروي از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ، دروازه ورود سازمان يافته دشمن به كشور كه در تسلط افراط گرايان و عناصر مشكوك است را ببنديم و همه عليه افراط گرايي و عناصر مشكوك و اغتشاشگر متحد شويم ، آن گاه با تعامل و گفتگوهاي مسئولانه اي كه حق مردم و نظام در آن حفظ شود به حل همه اختلافات بپردازيم و دزد شبانه اي را كه در كمين ورود به ايران نشسته را نااميد سازيم.

سرباز ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی
محسن رضایی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها