بازدید 5420
سعيدعزيزيان:

دايي با اخراج عابدزاده وارد يك چالش جدي با پرسپوليسي‏ها شد

مربي سابق دروازه‌بانهاي پرسپوليس در واكنش به انتخاب محمدعلي يحيوي به عنوان مربي جديد پرسپوليس گفت:‌ علي‌رغم اينكه به بعد فني يحيوي ايمان كامل دارم اما معتقدم كه اين انتخاب توهين به پيشكسوتان پرسپوليس است.
کد خبر: ۷۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۷ 30 December 2009
مربي سابق دروازه‌بانهاي پرسپوليس در واكنش به انتخاب محمدعلي يحيوي به عنوان مربي جديد پرسپوليس گفت:‌ علي‌رغم اينكه به بعد فني يحيوي ايمان كامل دارم اما معتقدم كه اين انتخاب توهين به پيشكسوتان پرسپوليس است.

سعيد عزيزيان در گفت‌وگو با ايلنا افزود: تيم فوتبال پرسپوليس در بعد دروازه‌باني پيشكسوتاني همچون بهروز سلطاني، وحيد قليچ و حتي محمود خوراكچي دارد كه هر يك براي خود مربيان بزرگي هستند و قطعا در اين راه مي‌توانستند به دايي كمك كنند ضمن آنكه خود عابدزاده نيز اسطوره دروازه‌باني ايران و پرسپوليس است.

وي تصريح كرد: با تمام اين احوال فكر مي‌كنم اين حق سرمربي هر تيمي است كه دستياران خود را انتخاب كند و بايد به تصميمات دايي احترام گذاشت. يحيوي نيز از گلرهاي بسيار خوب فوتبال ما بوده است كه در بحث مربي‌گري هم سابقه بسيار خوبي دارد. اميدوارم كه وي بتواند جايگزين بسيار خوبي براي عابدزاده باشد.

مربي كنوني دروازه‌بانان استيل آذين همچنين در رابطه با اخراج عابدزاده گفت: هيچ‌كس منكر از خود گذشتگي‌هاي وي در پرسپوليس و تيم ملي نيست اما در اين راه لازم است كه به مديرعامل و سرمربي جديد هم حق داد تا كادر مورد نظر خودشان را انتخاب كنند.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا انتخاب يحيوي به عنوان يك استقلالي مشكلاتي را در آينده براي دايي به وجود نخواهد آورد، اظهار كرد:‌در وهله اول براي دايي آرزوي موفقيت دارم اما مطمئنا اگر روزگاري اين مربي به هر دليلي نتيجه لازم را نگيرد، هواداران دايي را به خاطر اين انتخاب مورد انتقاد شديد قرار خواهند داد ضمن اينكه دايي با كنار گذاشتن عابدزاده ناخودآگاه وارد يك چالش بزرگي با پرسپوليسي ها و رسانه ها شده است.

وي در ادامه با اشاره به وضعيت دروازه‌بانان استيل آذين، گفت: ما همچنان با نظر محمدي و نشاط ‌جو به كار خود ادامه مي‌دهيم.

وي در ادامه با تاكيد بر لزوم حمايت همه‌جانبه ازعلي دايي گفت:‌ دايي بعد از 9 ماه دوري از فوتبال آبروي خود را در راه پرسپوليس گذاشته است و اميدوارم كه پيشكسوتان باشگاه هم در يك حركت جمعي حمايت از وي بپردازند تا يك بار ديگر شاهد تيمي در حد نام پرسپوليس باشيم.

مربي‌ دروازه‌بانان استيل آذين در رابطه با اوضاع دروازه‌بانان اين تيم هم تصريح كرد:‌با توجه به نيازي كه داشتيم از ابتداي نيم فصل دوم به دنبال جذب يك دروازه‌بان جديد بوديم اما متاسفانه نتوانستيم گلر مورد نظر خود را جذب كنيم.

وي افزود: چند روز پيش يك دروازه‌بان ايراني‌الاصل هلندي را مورد تست قرار داديم كه مورد تائيد قرار نگرفت و همچنين با دو دروازه‌بان كنوني خود (نظر محمدي و نشاط‌ جو) ليگ را ادامه خواهيم داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها