بازدید 1986

قانون جامع ایثارگران باید سریع‌تر به مرحله اجرا درآید

کد خبر: ۷۹۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 21 April 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی خواست برای ارتقاء این دانشگاه که مقام معظم رهبری در این مقطع توجه ویژه‌ای به آن دارند، همت کنند، ایثارگرانه و جهادی امور را پیش ببرید و مشکلات جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

به گزارش آنا، مراسم دیدار و تقدیر از ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد. فرهاد رهبر با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم خداوند توفیق خدمتگزاری برای مردم و نظام جمهوری اسلامی را به همه ما عنایت کند و همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، تقارن سال جدید با ماه رجب و شعبان را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: ماه شعبان متعلق به رسول الله است و امیدوارم آمادگی لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان را پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به تمامی ایثارگران و جانبازان این دانشگاه اظهار داشت: از همه شما می‌خواهم برای ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی که مقام معظم رهبری در این مقطع توجه ویژه‌ای به آن دارند، همت کنید، ایثارگرانه و جهادی امور را پیش ببرید و مشکلات جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری برطرف کنید.

فرهاد رهبر ایثارگران را ذخایر انقلاب اسلامی و منبع قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مشکلاتی که در کشور وجود دارد در مقابل توانمندی‌ها و ایثارگری‌های شما اندک و ناچیز هستند و قطعاً کشور با وجود شما در تمام بخش‌ها خواهد درخشید.

وی به قانون جامع ایثارگران اشاره و تصریح کرد: همواره مجری قوانین هستیم و قانون جامع ایثارگران باید در دستور کار قرار گیرد و هر چه سریعتر به مرحله اجرا درآید.

باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتی تقویت شود

فرهاد رهبر با بیان اینکه بیش از 50 درصد از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از جامعه ایثارگران هستند، گفت: شرایط و بستر خدمت به ایثارگران و جانبازان در دانشگاه آزاد اسلامی با وجود مدیران ایثارگر فراهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتی تقویت شود، خاطر‌نشان کرد: باید به دنبال راهکارهایی برای تقویت فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتی در دانشگاه آزاد اسلامی و در کشور باشیم و از هرگونه حرکتی که سبب تضعیف این فرهنگ غنی می‌شود، خودداری کنیم.

وی تأکید کرد: آن چیزی که سبب شد کشور با دست خالی در جنگ تحمیلی در مقابل کل جهان بایستد و پیروز شود، وجود فرهنگ ایثار و از خودگذشتی در رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدا بود.

فرهاد رهبر با آرزوی تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج)، گفت: امیدوارم سرباز خوبی باشیم و در کنار و رکاب آقا امام زمان(عج) به شهادت برسیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی