بازدید 1979

اشتباه دانشگاهها منجر به اشکال در پرداخت وام دانشجویی شد

کد خبر: ۷۹۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 21 April 2018

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: عدم دقت در ثبت شماره حساب ها توسط دانشگاه ها منجر به برگشت حجم بالایی از وام های دانشجویی شده و مشکلات جدی ایجاد کرده است.

به گزارش مهر، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اعلام کرد: مسئولیت کنترل و ثبت دقیق شماره حساب دانشجویان برعهده دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.

با توجه به اینکه، عدم رعایت دقت در ثبت شماره حساب ها منجر به برگشت حجم بالایی از وام های دانشجویی شده است و این امر بدلیل بدهکار شدن دانشجویان در سامانه فاز ۲ و عدم واریز مبلغ به حساب دانشجویان و دانشگاه ها مشکلات جدی ایجاد کرده است.

بنابراین لازم است کارکنان اداره رفاه دانشگاه ها برای پیشگیری از مشکلات احتمالی و پرداخت به موقع تسهیلات رفاهی نکاتی را رعایت کنند که به شرح زیر است:

از فعال بودن شماره حساب دانشجویان اطمینان حاصل شود و از ثبت شماره حساب های قدیمی و مسدودی که فاقد اعتبارو گردش مالی بوده، در سیستم اتوماسیون پرهیز شود.

از تعجیل و ایجاد حساب های گروهی برای دانشجویان جهت دریافت تسهیلات خودداری شود و قبل از اعلام شماره حساب هایی که بصورت گروهی برای دانشجویان توسط شعب بانک تجارت صادر شده اصمینان حاصل شود.

در خصوص شماره حساب دانشگاه ها برای واریز شهریه و تغذیه، آخرین شماره حساب فعال دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بصورت کتبی، با امضا و تایید مقام مسئول و مجاز دانشگاه اعلام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان