بازدید 4422
سوژه

علی دایی به300بازی و10سال مربیگری در لیگ برتر رسید

دایی در ۲۹۹ بازی خود در لیگ برتر روی نیمکت تیم های سایپا، پرسپولیس، راه آهن، صبای قم و نفت تهران حضور داشته و در این مدت موفق به کسب ۱۱۶ پیروزی و ۱۰۰ مساوی شده است
کد خبر: ۷۹۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 20 April 2018

سرمربی سایپا تهران این هفته برای سیصدمین بار در رقابت های لیگ برتر روی نیمکت مربیگری می نشیند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی سرمربی سایپا در این هفته و در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز برای سیصدمین بازی هدایت یک تیم را در لیگ برتر بر عهده خواهد داشت. علی دایی که مربیگری را در ششمین دوره لیگ برتر و با همین تیم سایپا شروع کرد، بیش از یک دهه در لیگ برتر ایران به عنوان مربی فعالیت دارد و در این مدت ۲۹۹ بازی در تیم های مختلف به عنوان مربی بوده است. وی در این مدت تنها یک عنوان قهرمانی در ششمین دوره لیگ برتر را همراه با سایپا به دست آورد و پس از آن دیگر قهرمان لیگ برتر ایران نشد. البته دایی در تیم هایی که حضور داشت، عملکرد قابل قبول و موفقی داشته و توانست برخی تیم های متوسط و معمولی (مثل سایپا در فصل جاری) را به یک تیم قدرتمند و مدعی تبدیل کند.

دایی در ۲۹۹ بازی خود در لیگ برتر روی نیمکت تیم های سایپا، پرسپولیس، راه آهن، صبای قم و نفت تهران حضور داشته و در این مدت موفق به کسب ۱۱۶ پیروزی و ۱۰۰ مساوی شده است. دایی ۸۳ بازی لیگ برتری را مغلوب شده و در مجموع ۴۴۸ امتیاز به دست آورده است. وی در حال حاضر، پس از امیر قلعه نویی و مجید جلالی در رده سوم برترین مربیان تاریخ لیگ برتر از نظر مجموع امتیازات قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار