بازدید 71679

زد و خورد در دانشگاه علم و صنعت

کد خبر: ۷۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۲ 29 December 2009
تجمع دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت به صحنه زد و خورد بین دانشجویان بدل شد.

به گزارش خبر آنلاین در این تجمع که در حدود یک ساعت به طول انجامید و به صحنه درگیری دانشجویان تبدیل شد با ورود نیروهای امنیتی به داخل دانشگاه طرفین از یکدیگر جدا شدند.

در همین حال خبرگزاری فارس در خبری از این تجمع نوشت: دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که قرار بود تجمع خود را در اعتراض به حرمت‌شکنی حامیان موسوی در روز عاشورای حسینی پس از برگزاری نماز ظهر و عصر در این دانشگاه برگزار کنند، پس از مواجه شدن با تجمع 80 نفره حامیان موسوی در این دانشگاه در ساعت 11:30 که در حمایت از اغتشاشگران روز عاشورا برگزار شد، زودتر از موعد مقرر تجمع خود را با حضور بیش از 800 نفر آغاز کردند.

آنان با سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق "، "موسوی، خاتمی، این آخرین پیام است "، "لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین "، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد " و با در دست داشتن پرچم‌های "یا حسین(ع) " و "یا ابوالفضل(ع) "به سمت تجمع ‌کنندگان حامی میرحسین حرکت کرده و این تجمع‌کنندگان را متفرق کردند.

درحال حاضر تجمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با حضور 800 دانشجوی این دانشگاه در مقابل درب اصلی دانشگاه علم و صنعت درحال برگزاری است و تجمع‌کنندگان قصد دارند تا میدان الغدیر واقع در شرق تهران راهپیمایی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار